|

آمار فاجعه پرسپولیس برابر ملوان!

پرسپولیس برابر ملوان امید گل عجیب 0.08 را ثبت کرد!

لینک کوتاه کپی شد

پرسپولیس دیروز در چارچوب هفته هشتم رقابت های لیگ در انزلی به مصاف ملوان رفت و در پایان 90 دقیقه با ارائه یک بازی سردرگم و ضعیف به تساوی بدون گل رضایت داد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ در این میان مرور آمار بازی نشان می دهد یحیی و یارانش هیچ برنامه ای برای گلزنی نداشته و در ارائه تاکتیک های هجومی بسیار ضعیف عمل کرده اند چرا که  امید گل عجیب 0.08 را در ورزشگاه سیروس قایقران انزلی برای خود ثبت کرده اند. در شرایطی که در مالکیت توپ باز هم این پرسپولیس بود که عملکرد بهتری داشت و بازیکنان پرسپولیس با آمار ۵۱۰ پاس نشان دادند توپ را در اختیار داشته اند اما امید گل ضعیف این تیم نشان می دهد اکثر پاس های شاگردان یحیی پاس به عقب و عرضی بوده و از این تعداد پاس حتی یک موقعیت گل جدی نصیب این تیم نشده است. فراموش نکنیم در کل بازی فقط و فقط شاهد دو ارسال اتفاقی سعید صادقی در اواخر نیمه نخست بودیم که به صورت کلی اسم این ضربات را نمی‌توان موقعیت گل گذاشت و تنها موقعیت پرسپولیس شوت از راه دور هنانوف بود که در دقیقه 82 زده شد.

در نقطه مقابل امید گل ملوانی ها ۰.۶۹ بود و شاگردان تارتار 3 شانس گل داشتند و از این حیث بازی برتری نسبت به تیم پرستاره پرسپولیس ارائه دادند.

بیرون کشیدن عناصر هجومی چون سروش رفیعی، شهاب زاهدی و سعید صادقی که اتفاقا عملکرد بدی هم نداشتند بی تردید در ارائه این آمار ضعیف دخیل بوده است.

گفتنی است یحیی گل محمدی در پایان بازی و در نشست خبری پس از مسابقه نیز کمتر به مسائل فنی پرداخت و باز هم با پرداختن به مسائل غیر فنی و اتفاقات حاشیه ای پیرامون تیم از وضعیت موجود ابراز گلایه کرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی