|

دلیل اصلی توقف پرسپولیس برابر ملوان

هیچکدام از تعویض های گل محمدی موفق عمل نکردند.

لینک کوتاه کپی شد

یحیی گل محمدی مقابل ملوان با همان ترکیب بازی با استقلال تاجیکستان پا به میدان گذاشت. انتخاب دوباره وحدت هنانوف، یک خط جلوتر فرستادن دانیال اسماعیلی فر، استفاده از سعید صادقی در پست وینگر چپ و درنهایت نیمکت نشین کردن مهدی ترابی. این ترکیب اگرچه در بازی با حریف تاجیک جواب داد اما در بازی دیروز چنگی به دل نزد و پرسپولیس در نیمه اول یک بازی ضعیف را ارائه داد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ اما عجیب اینجاست در حالی که تصور می شد یحیی گل محمدی در نیمه دوم با به میدان فرستادن نفراتی چون مهدی ترابی، امید عالیشاه و نبیل باهویی به جای عناصر دفاعی تیمش به پیروزی و کسب سه امتیاز کامل فکر کند، در اقدامی عجیب تمام عناصر تهاجمی تیمش را بیرون کشید و بازیکنان دفاعی تر را راهی میدان کرد. به گونه ای که سروش رفیعی و شهاب زاهدی را به عنوان بهترین پاسور و بهترین گلزن تیمش بیرون کشید و به جای آن ها، میلاد سورگی و مهدی ترابی را راهی میدان کرد.

به میدان فرستادن این دو بازیکن قابل پیش بینی بود اما نه جای سروش رفیعی و شهاب زاهدی. این گونه بود که پرسپولیس از دقیقه 46 تا 76 و به مدت 20 دقیقه بدون مهاجم تخصصی مقابل حریف خود بازی کرد. 20 دقیقه ای که پرسپولیس با توجه به میانگین پایین قدی مهاجمانش نه می توانست ارسال کند و نه سروش رفیعی را به عنوان بازیساز در زمین داشت.

در ادامه سعید صادقی دیگر عنصر هجومی پرسپولیس نیز بیرون کشیده شد تا امید عالیشاه راهی میدان شده و درنهایت نبیل باهویی نیز در دقیقه 76 جای محمد عمری را گرفت. 

به هر روی گل محمدی با تصمیماتی این چنینی و تعویض هایی که انجام داد سهم عمده ای در از دست دادن دو امتیاز حساس بازی داشت و در نشست خبری بعد از بازی نیز هیچ توضیحات فنی در خصوص مسائل فنی و تصمیماتش ارائه نداد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی