|

حمایت شاه ماهی رئال مادرید از لیونل مسی

بلینگام که دیشب جایزه کوپا فرانس فوتبال را برد، از مسی به عنوان برنده شایسته توپ طلا 2023 یاد کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جود بلینگام دیشب در مراسم گالا فرانس فوتبال یکی از کسانی بود که جایزه برد. او بهترین بازیکن جوان سال 2023 اروپا معرفی شد و حالا اولین بازیکن تاریخ رئال مادرید است که به این جایزه می رسد. ستاره انگلیسی فصل درخشانی با دورتموند و رئال داشت و بالاتر از جمال موسیالا موفق به فتح جایزه کوپا شد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ در پایان مراسم وقتی از بلینگام در مورد این جایزه سوال شد، گفت: «این جایزه را مدیون هم تیمی هایم در دورتموند، رئال و تیم ملی انگلیس هستم و بدون انها ممکن نبود به آن برسم. جایزه باارزشی است ولی از نظر من مهمتر از همه، کسب افتخارات تیمی است.»

او در مورد اینکه دبلش برابر بارسا در کسب این جایزه چقدر مهم بود، گفت : «فکر نمی کنم نقش داشته باشد. من در همه بازی ها مهیای گلزنی هستم و این جایزه نتیجه درخشش در یک فصل فوتبالی بود.»

احتمال بردن توپ طلا در آینده نزدیک: «صادقانه بگویم که هنوز به توپ طلا فکر نمی کنم. ما اهداف تیمی مهمی داریم و روی بازی های پیش رو تمرکز کرده ام.»

توپ طلای هشتم لیونل مسی: «او بازیکنی باورنکردنی است و این هشتمین توپ طلایش بود. بدون شک مسی از بهترین های تاریخ فوتبال است و عملکردی خارق العاده در دوران فوتبالش داشته است. او قطعا شایسته توپ طلا بود چون با آرژانتین، جام جهانی را فتح کرد.»

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی