|

واکنش باشگاه استقلال به شکایت آلومینیوم

یکی از سوژه‌های برنامه فوتبال برتر، ماجرای شکایت آلومینیوم اراک از استقلال بود.

لینک کوتاه کپی شد

بعد از کسر امتیاز از سپاهان و پرسپولیس، حالا استقلال توسط برخی باشگاهها به دور زدن قانون متهم شده و یکی از باشگاههایی که از این تیم شکایت کرده، آلومینیوم اراک بوده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فوتبالی؛ محمد رجاییان مدیرعامل باشگاه آلومینیوم، درباره دلیل شکایت از استقلال، چنین استدلالی در برنامه فوتبال برتر داشت:" با توجه به شرایطی که بازار فوتبال ایران دارد تعدادی از تیم‌ها یک سری بازیکن دارند و یک سقف بودجه‌ای به آنها اعلام شده است و از نظر من این تعداد بازیکن با این سقف بودجه همخوانی ندارد. مثلا در مورد استقلال، کارگروه باشگاه‌‌های دیگر از این تیم شکایت کرده‌اند و ما فقط به تیم‌های دیگر اضافه شده‌ایم. فدراسیون فوتبال نمی‌تواند حساب افراد را چک کند به همین دلیل این وظیفه به کارگروه دیگری واگذار شده است. ما اعتقاد داریم که مبالغ دیگری از جای دیگر به حساب این بازیکنان که می‌گویند به عشق هواداران مبلغ قرارداد خود را کم‌کرده‌اند واریز شده است. این هم حق طبیعی ماست که این قضیه را پیگیری کنیم. دستگاه‌های ناظر هم به این قضیه رسیده و در حال پیگیری هستند. "

صحبت‌های رجاییان از سوی استقلالی‌ها هم بدون جواب نماند. فرشید سمیعی، عضو هیات مدیره باشگاه استقلال ضمن تهدید به شکایت از باشگاه آلومینیوم در مورد حرف‌های رجاییان گفت:«در مورد تخفیف دادن یا ندادن بازیکن ما این را بگویم چرا ما باید باور بکنیم که یک بازیکن برای رفتن به یک تیم تنها منزل مسکونی خودش را می‌فروشد. چرا یک بازیکن حاضر است با یک چهارم مبلغ پیشنهادی استقلال به تیم خودش برود. این را باید قبول بکنیم اما دو میلیارد کاهش را نباید قبول بکنیم؟ اسناد این که آقای نکونام یک بار 2 میلیارد و بار دیگر هم 2 میلیارد از قرارداد خود را کاهش داده‌اند و مدارکش هم موجود است. هر دعوای حقوقی که در این زمینه باشم ما حتما در آن برنده خواهیم بود. فقط از باشگاه‌ها تفاضا دارم که کارهای حقوقی انجام بدهیم و از ایجاد حاشیه و دعوا و درگیری جلوگیری کنیم. ما در کمیته انضباطی خدمت دوستان هستیم. البته از دوستانی که به ما تهمت زدند و امشب نشر اکاذیب کردند علیه آن‌ها اقامه دعوا خواهیم کرد. این که گفته‌اند از جاهای دیگر به حساب این بازیکنان پول واریز شده را باید اثبات کنند."

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی