|

مشکل پرسپولیس در گلزنی با رونالدو هم برطرف نمی شود!

حالا تیغ انتقادات به سمت باهویی نشانه رفته که چرا او روز قبل موفق به گلزنی نشد و ..!

لینک کوتاه کپی شد

پرسپولیس روز قبل باز هم در نتیجه گیری ناموفق عمل کرد و درحالی که روی ضربه ایستگاهی مهدی ترابی به گل رسیده بود از همین گل هم نتوانست محافظت کند تا درنهایت باز هم بازی را با مساوی عوض کرد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از طرفداری؛ در این میان چند بازیکن از جمله علی نعمتی و نبیل باهویی بیش از بقیه از سوی هواداران در فضای مجازی مورد انتقاد قرار گرفتند که البته انتقادات به نعمتی را می توان منطقی تلقی کرد اما انتقاد از نبیل باهویی در شرایطی که حتی یک موقعیت گل برای او ساخته و پرداخته نشد تا حدی احساسی و به نوعی برای کم کردن بار گناهان فنی مربیان پرسپولیس است.

نگاهی واقع بینانه به نوع بازی پرسپولیس در طول 7+90 نشان می دهند پرسپولیس در طول بازی حتی موفق نشد یک موقعیت گل برای نبیل باهویی و در ادامه شهاب زاهدی فراهم کند. تنها تاکتیک پرسپولیس در این بازی رساندن توپ به بازیکنان پا به توپ مثل محمدی عمری، مهدی ترابی و سعید صادقی بود که عمری چندین بار خط دفاعی حریف را به هم ریخت و از مدافعان حریف چند کارت گرفت و ترابی هم یکی از این خطاها را روی چیدمانی که سروش رفیعی انجام داد تبدیل به گل کرد.

در بقیه بازی شاهد پاس های تکراری عرضی و رو به عقب از سوی هافبک ها و وینگرها و مدافعان بودیم. تاکتیکی که به قول سروش رفیعی "پرسپولیس آن را بلد است" همین است. چه در بازی های خانگی و چه در بازی های خارج از خانه. پرسپولیس در اوج دقایقی که می توانست با سرعت دادن به بازی به گل برسد با پاس های عرضی و رو به عقب آن چنان بازی را از ریتم انداخت تا استقلال تاجیکستان جسارت پیدا کرده و بارها و بارها تا آستانه فروپاشی دروازه پرسپولیس پیش برود.

حال سوال این است که اگر دیروز حتی رونالدو به جای نبیل باهویی در ترکیب پرسپولیس به میدان می رفت، کدام موقعیت برایش ساخته و پرداخته شد که می توانست تبدیل به گل کند؟ کدام موقعیت برای نبیل باهویی ساخته شد و او هدر داد که مهاجمی مثل رونالدو یا هر مهاجم دیگری آن را تبدیل به گل کند؟

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی