|

واکنش جواد نکونام به شایعه کسر امتیاز از استقلال

سرمربی استقلال در رابطه با شایعات مربوط به کسر امتیاز از این تیم واکنش متفاوتی داشت.

لینک کوتاه کپی شد

با داغ شدن اخبار و حواشی در خصوص بررسی قراردادهای باشگاه استقلال توسط کارگروه نظارت بر قراردادهای ورزشی سازمان لیگ و مطرح شدن شایعاتی در خصوص کسر امتیاز از این تیم، نشست خبری سرمربی استقلال پیش از بازی با تراکتور هم تحت تاثیر همین موضوع قرار گرفت.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از آرمان ملی؛ جواد نکونام که پیش‌تر در مصاحبه‌ای گفته بود راضی بود از تیمش امتیاز کسر می‌شد ولی چند بازیکن با کیفیت دیگر جذب می‌کرد، در خصوص شایعه کسر امتیاز از استقلال، گفت: «اول اینکه درمورد کسر امتیاز کسی به صورت رسمی صحبت نکرده و این چیزهایی است که در فوتبال حدس می‌زنند و مانند خیلی از اخبار منتشر می‌شود. اینکه این خبر رسمیت ندارد، موضوع اول است. اما موضوع دوم هم این است که ما سقف را رد نکردیم‌. چون ما نه بازیکنی گرفتیم، نه مربیان ما روی نیمکت هستند و نه کادرمان کامل است.»  او صحبت‌هایش را این طور ادامه داد: «ما حتی می‌خواستیم یک مربی خارجی تمرین دهنده جذب کنیم که نتوانستیم این کار را انجام دهیم. بازیکنانی که می‌خواستیم بگیریم را جذب نکردیم. اگر مانند تیم‌های دیگر کادرفنی را کامل داشتم، بازیکنانم را کامل داشتم و این اتفاق (کسر امتیاز) رخ می‌داد، زیاد به آن توجهی نمی‌کردم. حداقل در مورد ما، تیممان، کادرمان اتفاق خاصی رخ نداده که بخواهیم خلاف کنیم و امتیاز کسر شود‌.» 

سرمربی استقلال در این خصوص صحبت‌هایش را این طور به پایان رساند: «ثبت قراردادها و قرارداد بازیکنان خارجی به باشگاه و مدیریت بستگی دارد و خود آقای خطیر هم از روز اول اعلام کرد به خاطر بودجه و سقف قراردادی که امسال هست، این اتفاقات نمی‌تواند در استقلال بیفتد‌. به همین دلیل امسال باید سال سختی داشته باشیم ولی برای سال بعد یا نیم فصل بتوانیم به آرامش برسیم. این صحبت‌هایی است که انجام شده و به نظرم اتفاق خاصی برای استقلال نمی‌افتد‌.»

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی