|

جنگ استقلال - تراکتور آغاز شد!

دو بازی از هفته دهم لیگ برتر، امروز در تهران و آبادان برگزار می‌شود و استقلال صدرنشین میزبان تراکتور تبریز است.

لینک کوتاه کپی شد

استقلال صدرنشین لیگ  پس از چهار برد متوالی مقابل شمس آذر قزوین متوقف شد و دو گل خورد اما همچنان یکی از بهترین خطوط دفاعی لیگ را در اختیار دارد. تراکتور تبریز هم با پیروزی مقابل نساجی مازندران 15 امتیازی و در رده چهارم جدول لیگ ایستاده و با 13 گل زده یکی از بهترین خطوط حمله لیگ را در اختیار دارد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از قدس آنلاین؛ نکته جالب از تقابل دو تیم این است که تراکتور فصل گذشته سه بار مقابل استقلال شکست خورد، دو بار در لیگ و یک مرتبه در جام حذفی، بدترین شکست تاریخ باشگاه تراکتور نیز در فصل گذشته مقابل استقلال با نتیجه 7 بر یک رقم خورده  و حالا این تیم برای جبران به میدان خواهد آمد اما می‌داند استقلال این فصل هم تیمی است که سخت گل می‌خورد و سخت‌تر امتیاز از دست می‌دهد.

غیبت آلوز بازیکن پرتغالی تراکتور به دلیل محرومیت قطعاً به ضرر این تیم خواهد شد اما در استقلال همه بازیکنان شرایط مناسبی دارند. حتی زبیر نیک نفس و پیمان بابایی مصدوم هم ظاهراً به این بازی می‌رسند. این بازی را می توان جنگ ستارگان نامید جایی که بهترین‌های فوتبال ایران در مستطیل سبز به میدان می روند.

خمز: اگر سوت‌های مشکوک نباشد برنده‌ایم

سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: اگر بازی از نظر داوری مشکل نداشته باشد و سوت‌های مشکوک زده نشود، برنده می‌شویم.

پاکو خمز در نشست خبری پیش از بازی مقابل استقلال، اظهار کرد: دیدار سختی داریم ولی فکر می‌کنم دو تیم با تمامی ظرفیت بازی کنند و شاهد بازی خوبی خواهیم بود. وی افزود: امیدوارم روند بازی به شکلی باشد که اتفاقات خارج از زمین، نتیجه را مشخص نکند و همه چیز در چارچوب ورزش پیش برود. خمز با اشاره به طلسم برد استقلال در ورزشگاه آزادی، عنوان کرد: اگر این بازی از نظر داوری مشکل نداشته باشد و سوت‌های مشکوک زده نشود، برنده می‌شویم.

وی در مورد حضور پرتعداد هواداران تراکتور در دیدارهای خارج از خانه به ویژه در ورزشگاه آزادی، گفت: همراهی هواداران در تمامی بازی‌ها اتفاق خوشحال کننده‌ای است و حمایت آنان برایمان بسیار حائز اهمیت است. من از هوادارانمان تشکر می‌کنم. مطمئناً آنان به ما کمک خواهند کرد. به جز ریکاردو آلوز، سایز بازیکنان مشکلی برای همراهی تیم در بازی برابر استقلال ندارند.

*نکونام: داوری به ضرر ما بود

در همین حال نکونام، سرمربی استقلال در مورد اینکه آیا حضور سه داور بازنشسته در مجموعه مدیریتی تراکتور روی قضاوت بازی  تأثیر نمی‌گذارد، توضیح داد: خیر. اصلاً فکر نمی‌کنم چنین اتفاقی بیفتد. مقابل تیم‌های دیگر نیز مشکلات داوری مثل همین هفته آخر به ضرر ما بود اما این اتفاقات نیفتاد. اصلاً در این مورد نگرانی نداریم. برخی داوران طوری در زمین قضاوت می‌کنند که حتی اگر اشتباه کنند، این اشتباه قابل پذیرش است.

سرمربی استقلال در مورد اینکه بازی‌های این تیم قبل از رقبا برگزار می‌شود، گفت: مهم نیست ولی اینکه ما صدر جدول هستیم و شروع به سنگ اندازی کرده‌اند، با برنامه است. الان نگران نیستیم و مشکلی نیست که چه زمانی بازی کنیم؛ چون اول فصل است اما به اواخر فصل که می‌رسیم حتماً باید رعایت شود. اینکه تیمی که نگاه به آن این‌طور بود؛ فقط جزو مدعیان باشد، با زحمات بازیکنان صدرنشین است، جای خوشحالی دارد. بازیکنان نشان دادند چه کیفیتی دارند. به خاطر هوش بالایشان می‌توانند جایگاهشان را بهتر و بهتر کنند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی