|

یحیی گل محمدی به دنبال عدد 3 در اصفهان!

گل محمدی هنوز موفق به کسب پیروزی مقابل مورایس در طول 90 دقیقه نشده است.

لینک کوتاه کپی شد

در آخرین دیدار هفته دهم لیگ برتر فوتبال، تیم های پرسپولیس و سپاهان از ساعت ۱۶:۳۰ فردا به مصاف هم می‌روند. این دو تیم در فصلی که گذشت سه بار با یکدیگر رو به رو شدند که در بازی رفت نتیجه ای بهتر از تساوی بدون گل حاصل کار آن ها نبود. این نخستین تقابل یحیی گل محمدی و ژوزه مورایس بود.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از طرفداری؛ در دومین تقابل دو مربی که جدالی در یک هشتم نهایی جام حذفی بود، پرسپولیس و سپاهان در پایان 90 دقیقه به تساوی 2-2 رسیدند اما درنهایت یحیی و شاگردانش با نتیجه پرگل ۲-۴ حریف خود را در نقش جهان مغلوب کردند و راهی یک چهارم مسابقات شدند.

در سومین و آخرین تقابل دو تیم که اسفند سال گذشته و در چارچوب هفته 23 رقابت های لیگ برگزار شد، در حالی که بازی تا دقایق پایانی بدون گل در جریان بود، سپاهان با گل ثانیه های پایانی محمد کریمی به پیروزی رسید تا این بازی با برتری ژوزه مورایس و شاگردانش به پایان برسد.

حال یحیی گل محمدی و ژوزه مورایس برای چهارمین بار قرار است با یکدیگر رو به رو شوند و باید دید این بار برتری از آن سرمربی ایرانی پرسپولیس خواهد بود یا سرمربی پرتغالی سپاهان. گفتنی است گل محمدی در مجموع تاکنون ۱۰ بار در قامت سرمربی پرسپولیس برابر زردپوشان قرار گرفته و موفق شده ۴ بار برابر این تیم به برتری برسد و تنها دو بار متحمل شکست شود. البته یکی از بردهای گل محمدی به حکم کمیته انضباطی در فصل ۹۸ رقم خورد؛ جایی که امیرقلعه نویی و شاگردانش در زمین خودی از رویارویی با پرسپولیس امتناع کردند.

سرمربی پرسپولیس تاکنون در نقش جهان شکست نخورده و در ۴ تقابلی که در این ورزشگاه به میدان رفته صاحب ۲ برد و دو تساوی شده است. ناگفته نماند که پرسپولیس و سپاهان در فصل بیست و یکم به حکم کمیته انضباطی در زمین بی طرف به میدان رفتند که در بازی رفت دو تیم در اراک بازی کردند و سرخپوشان با تک گل کامیابی نیا به برتری رسیدند. با این تفاسیر این بازی در زمره نتایجی که گل محمدی در نقش جهان کسب کرده است قرار نمی گیرد.

نتایج یحیی گل محمدی با پرسپولیس مقابل سپاهان:

لیگ برتر:

۱۳۹۱: پرسپولیس ۱ – سپاهان ۰(نوروزی)

۱۳۹۸: سپاهان ۰ – پرسپولیس۳(برد انضباطی)

۱۳۹۹: پرسپولیس ۰ – سپاهان ۰

۱۳۹۹: سپاهان ۱ – پرسپولیس ۱(آل کثیر)

۱۴۰۰: سپاهان ۰ – پرسپولیس ۱(کامیابی نیا)

۱۴۰۰: پرسپولیس ۱ – سپاهان ۲(علی نعمتی)

۱۴۰۱: سپاهان ۰ – پرسپولیس ۰

۱۴۰۱: پرسپولیس ۰ – سپاهان ۱

جام حذفی:

۱۳۹۲: پرسپولیس ۲- سپاهان ۲(باخت پرسپولیس در ضربات پنالتی)

۱۴۰۱: سپاهان ۲ – پرسپولیس ۴(گولسیانی(۲)، آل کثیر، سیامک نعمتی)

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی