|

ستاره ای که با نکونام جان دوباره گرفت

آرمان رمضانی در فصل جاری با نکونام اوج گرفته است و نشان داده که می‌تواند به بازیکنی کلیدی در تیم تبدیل شود.

لینک کوتاه کپی شد

آرمان رمضانی یکی از بازیکنانی بود که در تابستان و بعد از آمدن جواد نکونام تا آستانه جدایی پیش رفت.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از همشهری آنلاین؛ قرار بود که رمضانی راهی تراکتور شود و توافقاتی هم با این باشگاه تبریزی انجام داد اما استقلال در جذب بازیکنان مورد نیاز نکونام در خط حمله ناکام ماند و این باعث شد تا رمضانی به اجبار در تیم بماند.

رمضانی در ابتدا جزو نفرات اصلی ترکیب استقلال نبود و کاملا مشخص بود که نکونام روی این بازیکن حسابی کمی کرده است اما عملکرد ضعیفی بازیکنانی مثل پیمان بابایی و ارسلان مطهری باعث شد تا فرصت به رمضانی برسد و این بازیکن نشان داده است که کاملا هماهنگ با تاکتیک نکونام است.

سرمربی جدید آبی پوشان پایتخت علاقه زیادی به بازی مستقیم و ارسال های بلند برای گلزنی دارد و این باعث شده تا رمضانی به بازیکنی کلیدی در ترکیب تیم تبدیل شد.

در سه بازی اخیر استقلال رمضانی همواره جزو دو بازیکن برتر میدان بوده است به طوریکه دو گل به ثمر رسانده و یک پاس گل هم داده است که این بهترین عملکرد در بین همه بازیکنان بوده است

رمضانی با نکونام در استقلال به روزهای اوج خود برگشته است و به نظر می رسد که به این راحتی حتی باوجود آوردن مهاجم آرژانتینی ترکیب اصلی را از دست ندهد.

او در دوران فرهاد مجیدی هم بازیکنی تاثیرگذار بود و گل های حساسی برای تیمش به ثمر رساند اما فصل قبل نتوانست عملکرد خوبی با ساپینتو از خود نشان دهد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی