|

هرکاری کنید قرارداد سعید مهری 160 میلیون است!

پیمان بابایی که چند هفته‌ای است دچار مصدومیت شده و در ترکیب استقلال غایب است، امروز هم با لباس شخصی به ورزشگاه آزادی رفتو

لینک کوتاه کپی شد

او مقابل در ورزشگاه آزادی با خبرنگاران مواجه شد و دقایقی به گفت‌وگو پرداخت. بابایی درباره حواشی ایجاد شده علیه استقلال در ماجرای قراردادهای اعضای تیم گفت: در این دو سالی که من به استقلال آمدم، همیشه حواشی وجود داشته است. خداراشکر که الان شرایط به روال خودش جلو می‌رود. قراردادهای بازیکنان استقلال به طور شفاف در سازمان لیگ ثبت شده و موجود است. می‌توانید آنجا چک کنید و وضعیت را ببینید.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از پارس فوتبال؛ او ادامه داد: بنده خدا سعید مهری قراردادش 160 میلیون تومان است و نمی‌شود راجع به آن زیاد هم حرف زد. بالاخره این قراردادها ثبت شده و مثل دوستانی که زیر میزی گرفتند، نیستیم. قراردادی که ثبت شده قانونی است و هرکاری هم کنید، قرارداد سعید 160 میلیون تومان است.

مهاجم استقلال افزود: به هر حال حرف هست و نمی‌شود جمعش کرد. امیدواریم در آرامش نسبی که برای استقلال به وجود آمده، بتوانیم شرایط خوبی را ایجاد کنیم و از حداقل داشته‌هایمان که آقا جواد (نکونام) همیشه درباره‌اش حرف زدند استفاده کنیم و بتوانیم شرایط خوبی را برای خودمان و برای هوادارانمان ایجاد کنیم.

بابایی درباره اینکه حتی قبل از مصدومیت نیز کمتر در ترکیب استقلال به میدان رفت، گفت: من همیشه سعی کردم در هر شرایطی که برای تیمم بازی می‌کنم، تمام تلاشم را بکنم و نهایت توانم را بگذارم. درباره این مسئله کادرفنی بهتر می‌توانند نظر بدهند. همیشه سعی کردم بهترین شرایط را برای تیمم مهیا کنم و هرکاری از دستم برآمده برای تیمم انجام داده‌ام. خدا را شکر تیم خوب نتیجه می‌گیرد و همه چیز خوب است.

او درباره تعطیلی‌های لیگ برتر بیان کرد: بعد از این بازی تعطیلی در لیگ وجود دارد؛ خیلی از بازیکنان از تعطیلی‌ها لطمه خوردند. می‌توانست یک برنامه‌ریزی دقیق صورت بگیرد. اول از همه آرزو می‌کنم بچه‌ها سالم بیرون از زمین بیایند و امیدوارم هواداران از بازی امروز لذت ببرند.

بابایی در پاسخ به این پرسش که از بازی بعد می‌تواند برای استقلال بازی کند، گفت: بله، ان‌شاءالله.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی