|

اعتراض گسترده پرسپولیسی ها به کمیته انضباطی

هواداران پرسپولیس می گویند کمیته انضباطی فدراسیون باید هرچه سریع تر به ماجرای توهین بازیکن سپاهان به هواداران پرسپولیس ورود کند.

لینک کوتاه کپی شد

دیدار حساس تیم‌های سپاهان و پرسپولیس یکشنبه همین هفته با برتری یک بر صفر طلایی‌پوشان در اصفهان به پایان رسید اما حواشی این دیدار هنوز ادامه دارد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از طرفداری؛ پس از حرکت محمد دانشگر به سمت هواداران پرسپولیس، امید نورافکن هافبک ملی‌پوش سپاهان نیز که به دلیل مصدومیت از ابتدای فصل بازی ها را از دست داده بود، پیش از شروع این دیدار حساس در فضای مجازی مطالبی را منتشر کرد تا التهاب زیادی بین سکوها ایجاد شود.

اما بعد از پایان مسابقه و طی دو روز اخیر فیلمی از امید نورافکن منتشر شده که حسابی جنجالی شده است. امید نورافکن به سمت هواداران پرسپولیس می رود و یک حرکت زشت و منشوری را انجام می دهد.

نورافکن پس از ورود به کنار زمین و در حالی که سکوی هواداران پرسپولیسی حاضر در استادیوم نقش جهان را در چند قدمی خود می دید، با حرکتی غیراخلاقی به این افراد واکنش نشان داد و بعد از آن با عصبانیت شدید هواداران پرسپولیس مواجه شد.

این حرکت توهین آمیز از سوی خبرنگاران و طرفداران حاضر روی سکو ضبط و حالا حسابی جنجالی شده است.

پس از این اتفاق یکی از ماموران انتظامی کنار زمین، نورافکن را به سرعت به داخل تونل استادیوم برد تا جو ورزشگاه بیش از این متشنج و ملتهب نشود.

حالا هواداران پرسپولیس در فضای مجازی می گویند کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال هر چه سریع‌تر باید به این موضوع رسیدگی کرده و این بازیکن را با محرومیت مواجه کند.

توضیح: به دلیل حرکت منشوری و حرکت غیراخلاقی، فیلم مربوطه غیرقابل انتشار است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی