|

جام ملت ها آخرین تورنمنت ستاره استقلالی تیم ملی

امید ابراهیمی امیدوار است که بتواند غیبت در جام جهانی 2022 را با حضور در جام ملت های آسیا جبران کند.

لینک کوتاه کپی شد

تیم ملی در شرایطی خود را برای برگزاری دو بازی مرحله مقدماتی جام جهانی و جام ملت های آسیا آماده می کند که امید ابراهیمی یکی از سورپرایزهای امیر قلعه نویی برای حضور در اردوی تیم ملی بود.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از ورزش سه؛ این بازیکن که در آخرین فیفا دی پیش از برگزاری جام جهانی و در بازی برابر نیکاراگوئه دچار مصدومیت شد و نتوانست در قطر حضور پیدا کند، حالا پس از مدت ها به اردوی تیم ملی دعوت شده و امیدوار است تا بتواند نظر مثبت کادرفنی را برای حضور در جام ملت های آسیا به دست بیاورد.

ابراهیمی 36 که پنج سال و نیم قبل از استقلال جدا شد و طی این مدت در بلژیک و قطر مشغول فوتبال بوده است، تابتسان امسال راهی الشمال قطر شد و در بازی های این فصل به مهره ثابت تیمش تبدیل شده است هر چند که این تیم نتایج خوبی را کسب نکرده ولی امید یکی از بازیکنان ثابت در ترکیب تیمش بوده است.

به نظر می رسد این آخرین تورنمنت مهمی است که ابراهیمی بتواند برای تیم ملی به میدان برود. با توجه به فاصله زمانی تا جام جهانی بعدی، این لژیونر استقلالی شانس چندانی برای تجربه یک جام جهانی دیگر ندارد و او به دنبال تلافی غیبت در قطر است و می خواهد با تیم ملی به عنوان قهرمانی جام ملت های آسیا دست یابد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی