|

رئال مادرید به دنبال گزینه نقل و انتقالاتی بارسلونا

کهکشانی‌ها هم به رقابت برای جذب مهاجم با استعداد بیلبائو اضافه شده‌اند.

لینک کوتاه کپی شد

قرارداد نیکو ویلیامز با اتلتیک بیلبائو تا هفت ماه دیگر به پایان می‌رسد و چندین باشگاه بزرگ وضعیت این وینگر ۲۱ ساله را زیر نظر دارند. بنا به گزارش‌های منتشر شده چندین باشگاه لیگ برتری و بارسلونا به جذب این بازیکن علاقه دارند و به نظر می‌رسد رئال مادرید نیز به رقابت برای خرید نیکو ویلیامز اضافه شده است.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از طرفداری؛ به نوشته آاس، رئال مادرید جذب نیکو ویلیامز را به عنوان یک گزینه معقول می‌بیند. ویلیامز در ۲۱ سالگی خود را به عنوان یکی از بهترین استعدادهای هجومی فوتبال اسپانیا تثبیت کرده و یکی از اعضای ثابت تیم ملی اسپانیا و لوئیس دلافوئنته است. شرایط اقتصادی بارسلونا، رقابت برای جذب ویلیامز را تقریبا غیر ممکن می‌کند، در حالی که رئال مادرید می‌خواهد با احتمال پرداخت هزینه‌ای معقول‌ (مطابق با بند فسخ ۵۰ میلیون یورویی فعلی بازیکن)، این وینگر اسپانیایی را به خدمت بگیرد.

منچسترسیتی و لیورپول نیز به جذب نیکو ویلیامز ابراز علاقه کرده اند، با این حال، اولویت این وینگر ماندن در اسپانیا است و اگر مجبور شود بین رئال مادرید و بارسلونا یکی را انتخاب کند، انتخاب او باشگاه مادریدی خواهد بود. بیلبائو در تلاش است تا قبل از پایان سال 2023 قرارداد ستاره خود را تمدید کرده و از خروج رایگان او در تابستان آینده جلوگیری کند (ویلیامز از اول ژانویه می‌تواند با باشگاه دیگری قرارداد امضا کند). در حال حاضر بند آزادسازی ویلیامز 50 میلیون یورو است و  بیلبائو می‌خواست در قرارداد جدید بازیکن آن را افزایش دهد. با این حال، با گذشت زمان، این بند به همان صورت باقی می‌ماند.

ویلیامز در فصل جاری لالیگا در ۱۰ بازی یک گل و ۵ پاس گل به ثبت رسانده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی