|

درویش استعفا می دهد؟

درحالی که درویش همچنان به کار خود مشغول است برخی از چهره ها فعالیت های خود را برای جانشینی او اعلام کرده اند.

لینک کوتاه کپی شد

پرسپولیس طی چند روز اخیر روزهای پرالتهابی را سپری کرد. روزهایی که از درز کردن خبر جریمه 10 درصدی مجموعه تیم توسط یکی از آن ها به فضای مجازی درز پیدا کرد تا همین دو روز قبل که سرخ پوشان تمرین را تحریم کرده و نامه ای سرگشاده به درویش نوشتند.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از طرفداری؛ بلافاصله پس از انتشار نامه سرگشاده بود که برخی خبرنگارن و ادمین های نزدیک به مدیران قبلی و فعلی با انتشار نظر سنجی های مختلف سعی کردند به نوعی هواداران را تهییج کنند آن هم در شرایطی که پرسپولیس در میانه راه مسابقا قرار داشته و هر تغییری در پیکره مدیریتی و فنی می تواند تاوان سنگینی برای این تیم داشته باشد.

موضوع زمانی جالب تر شد که برخی از مدیران فعلی و قدیمی باشگاه پرسپولیس بلافاصله با ادمین ها و خبرنگاران نزدیک به خود تماس گرفته و تاکید کردند حاضرند به پرسپولیس بازگردند. آن هم در شرایطی که تنها چند ساعت از نامه سرگشاده مجموعه تیم گذشته بود و نه خبری از برکناری درویش بود و نه استعفای او.

نام هایی چون ابراهیم شکوری، مجید صدری، گرشاسبی، طاهری شهریاری نام هایی بودند که در این مدت مطرح شدند و نفراتی نیز با انتشار این که مدیرعامل نمی شوند حواس ها را به سمت خود جلب کردند.

به هر روی در شرایطی که صندلی مدیرعاملی پرسپولیس توسط رضا درویش با تمام قوت و ضعفش هنوز خالی نشده و با این وجود این همه خواهان پیدا کرده نشان می دهد که چه اتفاقاتی در بیرون از باشگاه پرسپولیس درحال رخ دادن است و چه تحرکاتی انجام شده است. مدیرانی که سابقه فعالیت را در پرسپولیس داشته و دارند حالا هرکدام به هر نحوی قصد دارد روی صندلی مدیرعاملی نشسته و از همین رو این روزها به شدت مشغول رایزنی هستند تا نظر مثبت نهادهای مربوطه را جلب کنند و به هدفشان که مدیرعاملی پرسپولیس است برسند.

باید منتظر بود و دید باشگاه پرسپولیس می تواند این روزهای سخت را پشت سر بگذارد یا باز هم شاهد تغییر یک مدیرعامل دیگر خواهیم بود.

گفتنی است که طی 4 سال اخیر پرسپولیس 5 مدیرعامل به خود دیده است. انصاری فرد، رسول پناه، سمیعی، صدری و درویش.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی