|

چه شخصی به ابراهیم شکوری پیشنهاد مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس را داد؟

یک اظهار نظر چند خطی در فضای مجازی باعث شد ابهامات زیادی در فضای رسانه ای کشور شکل بگیرد.

لینک کوتاه کپی شد

این یک واقعیت است که پس از نامه سرگشاده بازیکنان و مربیان پرسپولیس فضای مجموعه پرسپولیس به سمت بی ثباتی عجیبی رفت و برخی توقع داشتند در همان ساعت های ابتدایی شاهد تغییرات در مجموعه پرسپولیس باشیم که البته کاملا دور از ذهن به نظر می رسید. طبیعی بود که در این فضا گمانه زنی ها در مورد مدیرعامل بعدی بیشتر شده و در رسانه ها و در ادامه فضای مجازی شاهد مطرح شدن چند نام بودیم.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از طرفداری؛ در این بین ابراهیم شکوری معاون سابق باشگاه پرسپولیس با انتشار یک استوری نام خود را در حد مدیرعاملی پرسپولیس بالا برد. آن هم درحالی که شکوری نه نامی از باشگاه پرسپولیس به زبان آورد و نه در مورد جایگاه مدیرعاملی ادعایی را مطرح کرد. شکوری نوشت:

امرز بهم یک پیشنهاد شد که پنج سال پیش آرزویم بود. امروز آرزومو رد کردم. چقدر آدم با گذر زمان عوض می‌شود.

همین نوشته چند خطی باعث شد شایعات به اوج برسد و بسیاری از اهالی رسانه ها و همین طور ادمین های مجازی مدعی شوند نه تنها نام او هم بین گزینه‌های مدیرعاملی پرسپولیس بوده بلکه او پیشنهاد مدیرعاملی را رد کرده است.

حال سوال این است که چه کسی با چه جایگاهی در همان ساعات پر تنش باشگاه پرسپولیس به ابراهیم شکوری پیشنهاد مدیرعاملی داده و مبنای این پیشنهاد چه بوده است؟ سوالی که قطعا دو بخش دارد. بخش اول به مقام پیشنهاد دهنده به شکوری و بخش دوم به این موضوع برمی گردد که این پیشنهاد بر اساس چه فاکتورها و پارامترهایی به شکوری داده شده که البته نمی توان هیچ پاسخ درستی برای این ابهامات پیدا کرد.

هنوز معلوم نیست این پیشنهاد از سوی وزیر ورزش به شکوری داده شده، اطرافیان کیومرث هاشمی پیشنهاد مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس را به شکوری داده اند یا این پیشنهاد از سوی مقام های دیگر به او داده شده است. شاید هم اصلا منظور شکوری مدیرعاملی و باشگاه پرسپولیس نبوده و پیشنهادی خارج از این حوزه به او داده شده که درنهایت نیز نپذیرفته که البته علنی کردن آن در این شرایط خاص نیز نشانه های خاص خودش را دارد.

به هر روی این سوالات از آن دست سوال هایی است که در شرایط فعلی شاید نتوان پاسخ مناسبی برای آن پیدا کرد اما به مرور و با گذشت زمان می توان به پاسخ مناسبی برای آن ها رسید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی