|

علت خط خوردن ستاره جوان تیم ملی چه بود؟

تیم ملی در حالی برای جدال با ازبکستان راهی تاشکند شد که ۵ بازیکن این تیم با نظر قلعه‌نویی خط خوردند.

لینک کوتاه کپی شد

تیم ملی فوتبال ایران درحالی برای تقابل با تیم ملی ازبکستان در مرحله مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۲۶ راهی این کشور شد که با نظر امیر قلعه‌نویی سرمربی این تیم ، آریا یوسفی، محمد قربانی، احمد نوراللهی و علیرضا جهانبخش از لیست تیم ملی خط خوردند تا یوزها با ۲۵ بازیکن راهی تاشکند و تقابل با ازبک‌ها شوند.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از ایرنا؛ در این میان یوسفی و قربانی به دلایل فنی، جهانبخش به دلیل مصدومیت و نوراللهی به دلیل مسائل انضباطی از تیم ملی کنار گذاشته شدند. این درشرایطی‌ست که گفته‌ می‌شد سحرخیزان ستاره این روزهای تیم گل‌گهر سیرجان نیز به دلیل مسائل انضباطی با دستور سرمربی تیم ملی کنار گذاشته شده است.

از همین رو حیدر افسری سرپرست تیم گل‌گهر در اینباره اظهار داشت: به هیچ وجه این موضوع صحت‌ندارد. سحرخیزان به هیچ‌وجه اهل این حرف‌ها و حواشی نیست و عده‌ای در نظر دارند تا این استعداد جوان را به حاشیه ببرند. باید بگویم او با این سن کم یکی از حرفه‌ای‌ترین و با اخلاق‌ترین بازیکنان فوتبال ایران است.

وی افزود: همه اعضای تیم ملی از کادرفنی تا بازیکنان از رفتار و عملکرد او راضی هستند. من در صحبتی که با اعضای کادرفنی تیم ملی و امیر قلعه‌نویی در این خصوص داشتم از این خبر شوکه شدند و اعلام کردند به هیچ وجه این موضوع صحت ندارد و خط خوردن نام سحرخیزان تنها به دلیل مسائل فنی بوده نه چیز دیگر که آن نیز مربوط به سن و سال و تجربه کم این بازیکن است نه چیز دیگری. مطمئنا این بازیکن در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت و به کار تیم ملی خواهد آمد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی