|

ستاره پرسپولیس به دنبال جبران در بازی با النصر

میلاد سرلک انگیزه های فراوانی برای رویارویی با النصر دارد.

لینک کوتاه کپی شد

میلاد سرلک به اردوی تیم ملی دعوت نشد تا شاهد حضور نفراتی چون امید ابراهیمی، سامان قدوس، سعید عزت اللهی و روزبه چشمی در پست هافبک تیم ملی باشیم، آن هم در شرایطی که احمد نوراللهی نیز از لیست تیم ملی کنار گذاشته شد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از طرفداری؛ همین موضوع به خودی خود کافی است تا شماره 10 پرسپولیس با انگیزه های متفاوتی در میدان النصر حاضر شود. سرلک که در بازی رفت مقابل النصر به هیچ وجه در حد و اندازه های خود ظاهر نشد و حتی در دقایق ابتدایی نیمه دوم روی حرفه ای گری رونالدو و هم تیمی هایش کارت قرمز دریافت کرد و از زمین اخراج شد تا وضعیت برای پرسپولیس بغرنج تر شود.

به همین دلیل هافبک مورد اعتماد یحیی گل محمدی در بازی برگشت مقابل النصر شرایط متفاوتی را تجربه خواهد کرد. هر چند سرلک در چند بازی اخیر پرسپولیس نیز نشان داده هنوز با روزهای اوجش فاصله دارد اما ریکاوری او و بقیه سرخ پوشان در این مدت از نظر روحی و جسمی سرلک را در ریاض و مصاف با خط هافبک و مهاجمان النصر در شرایط متفاوتی قرار می دهد. چرا که خوب می داند یکی از راه های بازگشت به تیم ملی و حضور در تورنمنت معتبری چون جام ملتهای آسیا، درخشش در این بازی های بزرگ باشگاهی است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی