|

چرا این ستاره پرسپولیسی استقلالی شد؟

حضور یک بازیگر پرسپولیسی در تمرین استقلال خبری بود که صبح یکشنبه سر و صدای زیادی در فضای مجازی به راه انداخت. در ادامه خبر بیشتر بخوانید.

لینک کوتاه کپی شد

صبح یکشنبه این خبر در فضای مجازی منتشر شد که مهران غفوریان بازیگر سینما و تلویزیون که این روزها سریال زخم کاری ۲ را در پلتفرم نمایش خانگی دارد، در تمرین استقلال حاضر شده است! خبر فوق سر و صدای بسیار زیادی راه انداخت و در فضای مجازی اصطلاحا ترکاند اما واقعیت امر این بود که او اصلاً سر تمرین استقلال حضور نداشته! یکی از مسئولان باشگاه استقلال در این رابطه به خبرورزشی گفت: برای مهران غفوریان عزیز احترام قائل هستیم و امیدواریم همیشه در زندگی‌اش موفق باشد اما واقعیت امر این است که ایشان روز شنبه هنگام برگزاری تمرین و بازی دوستانه استقلال مقابل نفت مسجدسلیمان در جمع بازیکنان و مربیان ما حاضر نشده بود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از اعتماد، در واقع خبر حضور مهران غفوریان یک اشتباه سهوی بود که برخی کانال‌ها و صفحات در فضای مجازی انجام دادند و خیلی زود همه‌گیر شد. شخصی که در فضای مجازی او را با مهران غفوریان اشتباه گرفتند، آقای حمیداوی یکی از اعضای پزشکی باشگاه فولاد بود که قدمت زیادی در فوتبال ایران دارد و جواد نکونام را از زمان حضورش در تیم ملی می‌شناخت. او برای ملاقات با سرمربی استقلال به آن‌جا رفته بود و این اشتباه در فضای مجازی پیش آمد که آقای غفوریان سر تمرین استقلال آمده است.

به گزارش خبرورزشی، گفتنی است مهران غفوریان رابطه بسیار خوبی با مرحوم علی انصاریان داشت و با او حتی در سریال زیر آسمان شهر هم همبازی شده بود. غفوریان پرسپولیسی بوده و حتی گاهی اوقات شب‌های قبل از بازی برای ملاقات با بازیکنان این تیم به اردوی پرسپولیسی‌ها هم در سالیان گذشته سر می‌زد. البته این بازیگر با فوتبالیست‌های استقلالی هم رفیق است. فوتبالیست‌هایی که از جمله آن‌ها می‌توان به علیرضا نیکبخت واحدی اشاره کرد. اتفاقا رفاقت مهران غفوریان با علی انصاریان در اواخر دهه ۷۰ و ابتدای دهه ۸۰ سوژه بسیار جذابی برای رسانه‌ها بود تا از آن‌ها در کنار یکدیگر عکاسی کنند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی