|

انگیزه‌های بازیکنان سابق پرسپولیس و استقلال برای شکست تیم نکونام

نگاهی به اسامی بازیکنان تیم ذوب آهن حریف بعدی تیم استقلال مشخص می‌کند این تیم از سه مهره سابق سرخابی‌ها در جمع نفرات خود استفاده می‌کند.

لینک کوتاه کپی شد

شاید سرشناس‌ترین بازیکن حال حاضر تیم ذوب آهن اصفهان که محمد ربیعی سرمربیگری آن را بر عهده دارد کمال کامیابی نیا باشد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبرورزشی، کامیابی نیا که از لیگ برتر پانزدهم به باشگاه پرسپولیس پیوسته بود در ابتدای فصل جاری از این تیم جدا شده و پس از ۸ سال حضور در این تیم به جمع سبزپوشان اصفهانی پیوست.

کامیابی نیا در این فصل از مجموعه ۱۰ بار حضور ذوب آهن در لیگ برتر در ۵ مسابقه به مدت ۲۲۲ دقیقه برای این تیم میدان رفته که نشان می‌دهد جزو نفرات اصلی و ثابت این تیم نیست. کامیابی نیا تنها در سه دیدار از ابتدا در ترکیب حضور داشته اما قطعاً جزو بازیکنانی است که برای دیدار مقابل استقلال انگیزه‌های زیادی دارد.

یکی دیگر از ستاره‌های سابق پرسپولیس که حالا برای ذوب آهن توپ می‌زند شایان مصلح مدافع لیگ هفدهم و هجدهم تیم پرسپولیس است. این بازیکن که در سال‌های گذشته برای سپاهان و گل گهر توپ می‌زد از ابتدای فصل جاری به ذوب آهن پیوسته و حالا در هر ۱۰ بازی ذوب آهن از ابتدا در ترکیب این تیم به میدان رفته و جزو نفرات ثابت این تیم است.

فرشاد محمدی مهر و سبحان خاقانی مدافع و مهاجم تیم ذوب آهن نیز از دیگر بازیکنان تیم ذوب آهن به شمار می‌روند که سابقه حضور در تیم استقلال را در کارنامه فوتبالی خود دارند.

سبحان خاقانی مهاجم محبوب فرهاد مجیدی در این فصل در شش بازی برای ذوب آهن به میدان رفته که در ۵ دیدار از ابتدا در ترکیب اصلی حضور داشته است. گرچه این بازیکن هنوز نتوانسته برای ذوب آهن گلزنی کند اما قطعاً محمد ربیعی می‌داند انگیزه‌های زیادی برای باز کردن دروازه استقلال در او وجود خواهد داشت.

از جمله دیگر چهره‌های مطرح باشگاه ذوب آهن نیز می توان به محمد جواد محمدی مهاجم چهارگله این تیم اشاره کرد که همراه با فردین یوسفی دیگر بازیکن ذوب آهن که تا اینجا دو گل برای تیمش به ثمر رسانده جزو مهره‌های خطرناک تیم ذوب آهن به شمار می‌روند.

ناگفته نماند؛ تیم ذوب آهن با یک بازی بیشتر نسبت به استقلال هم اکنون با ۱۰ مسابقه و ۱۸ امتیاز در رده دوم جدول رده‌بندی قرار دارد که روز شنبه چهارم آذر از ساعت ۱۷:۳۰ در خانه میزبان استقلال خواهد بود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی