|

پرونده استقلال به کمیته انضباطی رفت؟

برخی کانال‌های خبری امروز مدعی شده‌اند تخلف باشگاه استقلال قطعی است و از این تیم هم امتیاز کسر خواهد شد.

لینک کوتاه کپی شد

بر خلاف خبری که امروز منتشر شده، پرونده باشگاه استقلال هنوز به کمیته انضباطی نرسیده است.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبالی، امروز چند سایت و خبرگزاری نوشتند که کمیته نظارت بر قراردادها پس از بررسی توضیحات باشگاه استقلال،‌ ادله آبی‌پوشان در ابهامات مطرح شده را قانع کننده ندانسته و به همین دلیل پرونده تخلفات این باشگاه امروز در اختیار کمیته انضباطی قرار می‌گیرد! 

در این خبر که در یکی دو سایت و خبرگزاری منتشر شده است نوشته شده کمیته نظارت بر قراردادها، ابهاماتی را درباره قراردادهای کوین یامگا،‌ بلانکو، محمدرضا خالدآبادی و مهدی هاشمی‌نسب مطرح کرده بود و از باشگاه استقلال درباره قرارداد این افراد توضیحاتی خواسته بود!

علی خطیر مدیر عامل باشگاه استقلال در هفته‌های اخیر بارها با اطمینان کامل گفته بود که باشگاه استقلال هیچ تخلفی در زمینه بستن قراردادهایش مرتکب نشده است و هر خبری در باره اثبات تخلفات و کسر امتیاز از این تیم کذب محض است.

عجیب این که برخی کانال‌های خبری امروز مدعی شده‌اند تخلف باشگاه استقلال قطعی است و از این تیم هم امتیاز کسر خواهد شد.

امروز تلاش برای تماس با اعضای کمیته نظارت بر قراردادها بی‌نتیجه ماند اما رضا جاودانی عضو کمیته انضباطی فدراسیون گفت هنوز پرونده‌ای در این رابطه به کمیته انضباطی نرسیده است.

جاودانی گفت: «این خبر همه جا اعلام شده اما تا دیروز هیچ پرونده‌ای درباره تخلف باشگاه استقلال به این کمیته نرسیده بود. امروز هم تا این لحظه که من با شما صحبت می‌کنم و چند دقیقه پیش که از همکارانم پرسید اتفاق تازه‌ای نیفتاده است.»

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی