|

مسی و آنتونلا به پایان راه رسیدند؟

آنتونلا در اینستاگرام خود تصویری از مسی در آخرین تمرینش در آرژانتین پیش از بازی مقابل برزیل منتشر کرد و شکلکی با چشمان قلبی را به نمایش گذشت

لینک کوتاه کپی شد

آنتونلا روکوتزو همسر مسی نشان داد که همچنان عاشقانه ستاره آرژانتین را دوست دارد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبالی، یکی از معروف ترین زوج های فوتبال دنیا هر روز نشان می دهند که رابطه بسیار گرمی با هم دارند. در روزهای اخیر شایعاتی در مورد اختلاف میان این دو مطرح شده بود اما آنتونلا با یک استوری اینستاگرامی به شایعات واکنش نشان داد. 

آنتونلا در صفحه اینستاگرام خود تصویری از لئو مسی در آخرین تمرینش در تیم ملی آرژانتین پیش از بازی مقابل برزیل منتشر کرد شکلکی با چشمان قلبی شکل را به نمایش گذشت. در این تصویر، لئو روی یک توپ نشسته و به افق نگاه می کند. آنتونلا بدین ترتیب با این استوری به افرادی که در مورد رابطه اش با لئو شایعه ساخته بودند، پاسخی جدی داد. 

50

اخیرا برخی رسانه ها شایعاتی در مورد اختلاف میان روابط آنتونلا و لئو را منتشر کرده بودند اما به نظر می رسد که در حال حاضر هر دو نفرشان رابطه بسیار خوبی با همدیگر دارند.  این زوج یکی از قدیمی ترین رابطه ها را میان فوتبالیست ها دارند چرا که از دوران نوجوانی با همدیگر آشنا شدند و حاصل رابطه آنها سه فرزند بوده است. تیاگو، ماتئو و چیرو سه فرزند این ستاره و همسرش هستند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی