|

ساعت دقیق بازی سه شنبه نوجوانان ایران با مراکش در جام جهانی

تیم ملی فوتبال نوجوانان کشورمان پس از صعود به عنوان تیم سوم گروه C جام جهانی زیر 17 سال، از ساعت 15:30 سه‌شنبه به مصاف مراکش می رود

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- تیم ملی نوجوانان ایران در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی سه شنبه از ساعت 15:30 به مصاف مراکش می رود.

شاگردان حسین عبدی در حالی با آمار 3 بازی، 2 برد، یک باخت، 9 گل زده، 4 گل خورده و 6 امتیاز پایین‌تر از انگلیس و برزیل در رتبه سوم گروه خود قرار گرفتند که تیم آفریقایی با آماری ضعیف‌تر از لحاظ گل زده یعنی 3 بازی، 2 برد، یک باخت، 5 گل زده و 2 گل خورده بالاتر از اکوادور، اندونزی و مراکش صدرنشین گروه A شد.

جنجال مراکشی ها پیش از بازی با ایران

در آستانه این دیدار حساس پایگاه خبری «h۲۴info» مطلبی در خصوص سن بازیکنان ایرانی منتشر کرده است و سن نوجوانان این تیم را به چالش کشیده است. این پایگاه خبری ضمن اشاره به مطالبی که در شبکه‌های اجتماعی این کشور منتشر شده است نوشت: کاربران شبکه‌های اجتماعی این مساله را مطرح کرده‌اند که چهره بازیکنان تیم نوجوانان ایران مسن‌تر از سن آنها به نظر می‌رسد و هرچند طبق اعلام فیفا، این بازیکنان همگی متولد سال ۲۰۰۶ هستند.

«h۲۴info» در اشاره به نظرات کاربران فضای مجازی نوشته است که ریش پرپشت بازیکنان ایران متناسب با سن یک فرد ۱۷ ساله نیست و قد و فیزیک آنها هم با سن آنها تناسب ندارد و در این تیم بجز ۴ بازیکن، همگی قدی بالای ۱۸۰ سانتی متر دارند.

1813130_850

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی