|

مسی در یک قدمی الهلال بود!

سعد اللذیذ، نایب رئیس هیئت مدیره لیگ حرفه‌ای عربستان، تایید کرد که مسی در تابستان به الهلال نزدیک شده بود.

لینک کوتاه کپی شد

سعد اللذیذ، نایب رئیس هیئت مدیره لیگ حرفه‌ای عربستان، جزئیات مذاکره با لیونل مسی، کاپیتان تیم ملی فوتبال آرژانتین، برای حضور در لیگ عربستان را فاش کرد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ اللذیذ در مصاحبه با برنامه کورا گفت: "هرگونه مذاکره با بازیکنان می‌تواند به سرانجام برسد یا رد شود. عربستان سعودی در بازار تنها نبوده به ویژه اینکه برخی از بازیکنانی که با آن‌ها مذاکره شده بود، خانواده و فرزند دارند. احتمال داشت این پیشنهاد برای آن‌ها بهترین انتخاب نباشد یا برنامه‌های دیگری داشته باشند. به‌خصوص اینکه یک بازیکن تنها نیست و خانواده دارد؛ در مورد مسی هم دقیقا همینطور بود. انتقال مسی خیلی نزدیک بود اما تلاش صددرصدی برای آن انجام نشد و در نهایت الهلال شرایط را درک کرد که انتقال او امکان پذیر نیست."

او با اشاره به اینکه تعداد زیادی از بازیکنان سرشناس برای حضور در لیگ عربستان با مسئولان ورزش این کشور تماس گرفته‌اند، ادامه داد: "افرادی بودند که در تابستان قانع نشدند اما اکنون نظرشان تغییر کرده است."

نایب رئیس هیئت مدیره لیگ عربستان با اشاره به شایعات جذب کیلیان امباپه در تابستان همچنین گفت: "ممکن است کسی با او صحبت کرده باشد، اما برنامه و هیچ مذاکره‌ای از سوی الهلال وجود نداشت."

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی