|

وقتی آقای گل آسیا و جهان مقابل بیرانوند و قرمزها است

تیم النصر با حضور رونالدو و تالیسکا خطرناک‌ترین شرایط ممکن را مقابل پرسپولیس خواهد داشت در ادامه مطلب جزئیات را بخوانید.

لینک کوتاه کپی شد

 با توجه به تعطیلی و وقفه بین‌المللی فوتبال، حالا در شروع دوباره پرسپولیس در همان ابتدا باید در لیگ قهرمانان آسیا به میدان برود و در مدت اخیر در مورد چینش نفرات النصر برای جدال با پرسپولیس گمانه زنی‌های زیادی انجام شده است. از غیبت لاپورت، مدافع کلیدی النصر در این بازی گرفته تا حضور تالیسکا به عنوان آقای گل لیگ قهرمانان آسیا در ترکیب زردپوشان عربستانی و همینطور مصدومیت تازه سنگربان آنها و تیم ملی عربستان!

به گزارش «شایانیوز» وبه نقل از ورزش سه، ضمن این که رسانه‌های سعودی تاکید کرده‌اند اندرسون تالیسکا برابر پرسپولیس در ریاض به میدان خواهد رفت تا پرسپولیس در ریاض مقابل تیمی قرار بگیرد که در لیست بازیکنان خود تغییرات موثری داشته است.

همان طور که می‌دانید تیم النصر با توجه به قوانین لیگ قهرمانان آسیا مجاز به استفاده از پنج بازیکن خارجی در لیست است و به همین دلیل لوییس کاسترو سرمربی النصر، در دیدار رفت مقابل پرسپولیس ترجیح داد «تالیسکا» بازیکن گلزن برزیلی تیمش را کنار بگذارد.

اما درخشش خیره کننده این بازیکن در دو ماه گذشته به خودی خود باعث شد سرمربی النصر تصمیم بگیرد با قرار دادن تالیسکا در ترکیب اصلی به همراه سادیو مانه و کریستیانو رونالدو یک ترکیب هجومی‌تری را نسبت به بازی رفت در دستور کار قرار دهد.

مرور آمار بازی‌های النصر نشان می‌دهد تالیسکا با وجود تنها سه بازی برای النصر در لیگ قهرمانان آسیا توانسته است ۶ گل به ثمر برساند تا فعلا در صدر جدول گلزنان لیگ قهرمانان حضور داشته باشد. از این رو در صورت حضور قطعی این بازیکن طبق اعلام رسانه‌های عربستانی در دیدار برگشت با پرسپولیس،  قدرت تهاجمی النصر چند برابر خواهد شد. ضمن اینکه زوج او و رونالدو در خط حمله النصر در بازی‌های اخیر به شدت درخشان ظاهر شده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی