|

کارلو آنچلوتی در رئال می ماند؟

آینده کارلو آنچلوتی، با توجه به علاقه رئال به تمدید و اشتیاق زیاد برزیل برای همکاری با او، در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است.

لینک کوتاه کپی شد

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، در ماه‌های اخیر از پاسخ دادن به سؤالات مربوط به آینده‌اش اجتناب کرده است، اما با نزدیک شدن به پایان قراردادش، وضعیت به نظر ساده نیست.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از پارس فوتبال؛ طبق آخرین اخبار منتشر شده از رسانه‌های اسپانیایی، رئال مادرید برای کارهایی که آنچلوتی در دو فصل گذشته انجام داده است، ارزش زیادی قائل است. به ویژه اینکه او در مورد نقاط ضعف تیم و کمبود بازیکن در برخی پست‌ها شکایتی نداشته است. برای مثال پس از جدایی کریم بنزما، تنها خرید رئال برای پست مهاجم، خوسلو بود.

با این وجود، رئال مادرید تا پایان فصل پیشنهاد جدیدی به آنچلوتی نخواهد داد. آنها در حال بررسی پیشنهاد یک قرارداد دو ساله جدید به مربی ایتالیایی هستند که طبق گزارش‌ها آنچلوتی علاقه‌مند به امضای آن است، اما الان این را هم می‌داند که اگر او این فصل یا فصل بعدی را بدون جام به پایان برساند، این احتمال وجود دارد که اخراج شود.

علاقه‌ برزیل به کارلتو هم موضوع را پیچیده‌تر کرده است. آنها به سرمربی رئال فشار می‌آورند که هر چه زودتر پیشنهاد را قبول کند زیرا برنامه‌ای را برای آمادگی و تقویت تیم در جام جهانی ۲۰۲۶ آماده کرده‌اند. رسانه‌هایی در برزیل حتی مدعی شده‌اند که این مربی پیشنهاد تیم ملی. را قبول و قرارداد را امضا کرده است، گرچه چیزی در این باره تایید نشد. رئال که مشتاق تمدید با آنچلوتی است، برای این کار عجله ندارد و قصد دارد تا پایان فصل صبر کند اما با توجه به پیشنهادات برزیل، نیم‌نگاهی هم به مذاکره با مربیان دیگر دارد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی