|

وحید امیری تکلیف پرسپولیس برابر النصر را مشخص کرد!

وحید امیری گفت: ما یک مسئولیت داریم و می خواهیم از النصر عربستان امتیاز بگیریم.

لینک کوتاه کپی شد

وحید امیری در حاشیه تمرین امروز پرسپولیس صحبت هایش را این گونه آغاز کرد: تشکر می کنم که تشریف آوردید. خدا را شکر همه چیز خوب است . هیچوت نبوده مشکلی نداشته باشیم. بچه ها مصر هستند و تمرینات خوبی پشت سر گذاشتند و روحیه تیم بالا است. امیدوارم اتفاقات خوبی را رقم بزنند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ امیری درباره اینکه تاخیر یکی دو روزه در رفتن به عربستان بر روی کار بازیکنان اثر می گذارد، گفت:

ما زودتر می رفتیم می توانستیم با شرایط جوی و آب و هوایی وفق پیدا کنیم. این ها دلیل نمی شود، چون ما یک مسئولیت داریم و می خواهیم از النصر امتیاز بگیریم، امیدوارم این اتفاق رخ دهد.

امیری درباره بازی رفت مقابل النصر گفت:

در دور رفت شرایط ما با النصر نابرابر بود و با توجه به شرایط تیمی و جوی که راه افتاده بود و تازمانی که اخراجی نداشتیم، شرایط ما برابر بود و موقعیت خاصی به حریف ندادیم. به نظرم اختلاف اینقدر نیست که بخواهیم با ترس و واهمه جلوی النصر قرار بگیریم، مطمئن باشید اگر با اعتماد به نفسی که مقابل الدحیل بازی کردیم، مقابل النصر هم 100 درصد نتیجه می‌گیریم.

هافبک پرسپولیس درباره شرایط خودش و میزان مصدومیتش گفت:

شرایط من متاسفانه به خاطر عجله ای که برای بازگشت به مسابقات داشتیم به گونه ای است که مصدومیتم تشدید شده و زمان مشخصی برای برگشت من نگفته اند. اما با قدرت و انگیزه در حال تلاش هستم. پرسپولیس هیچ وقت متکی به بازیکن نبوده و سعی کرده ایم همیشه بهترین عملکرد را داشته باشیم.

بازیکن پرسپولیس درباره شرایط ریکاوری پرسپولیس گفت:

شرایط ریکاوری ما با آن ها خیلی فرق دارد. خیلی مسائل جرئی مثل توپ، زمین بازی، و ... روی ریکاوری تاثیر دارد و علاوه بر اینکه خیلی وسایل جدید است که روند ریکاوری را تسریع می کند، به نظرم شاید در این برهه هم زیاد به صلاح نبودف 3 روز قبل از بازی، مسابقه می دادیم و مجبور بودیم به عربستان برویم. شرایط پرسپولیس خوب است و امیدوارم نتیجه خوبی از این بازی بگیریم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی