|

ترکیب رسمی تراکتور برابر فولاد

نفرات آغاز کننده بازی برای تراکتور در بازی با فولاد معرفی شدند.

لینک کوتاه کپی شد

تیم فوتبال تراکتور در آخرین مسابقه‌اش که قبل از فیفادی برگزار شد، با نتیجه دو بر صفر در ورزشگاه آزادی مقابل استقلال شکست خورد و این باخت و فرصت‌سوزی سرخ‌پوشان تبریزی برای رسیدن به بالای جدول کاری کرد تا امروز پاکو خمس پنج جابه‌جایی در ترکیب تیمش برابر فولاد خوزستان به وجود بیاورد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ حسین پورحمیدی، عارف آقاسی، شجاع خلیل‌زاده، محمد آقاجان‌پور، سعید کریم‌آذر، صفا هادی، سید مهدی حسینی، گوستاوو واگنین، سیامک نعمتی، امیرحسین حسین‌زاده و مهدی عبدی بازیکنانی هستند که در ترکیب اولیه تراکتور مقابل فولاد خوزستان حضور دارند.

محمد نادری، آلوارو خیمنز، مهدی شیری، مهدی هاشم‌نژاد و عارف رستمی که در دیدار مقابل استقلال جزء نفرات اصلی بودند، از ترکیب خارج شده و امروز برابر فولاد جای خود را به سعید کریم‌آذر، سید مهدی حسینی، سیامک نعمتی، امیرحسین حسین‌زاده و مهدی عبدی داده‌اند.

تراکتور در دیدار امروز با سیستم 3-2-1-4 مقابل فولاد خوزستان قرار خواهد گرفت که غیر از گوستاوو واگنین، 4 نفر از 5 بازیکنِ خط جلوی زمین برای آن‌ها تغییر کردند.

گفتنی است، دیدار تیم‌های تراکتور و فولاد خوزستان در چارچوب هفته یازدهم لیگ برتر از ساعت 15 امروز در ورزشگاه یادگار امام تبریز آغاز خواهد شد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی