|

تعداد مصدومان تیم میلان باورنکردنی است!

با مصدومیت مالک شاو در بازی شب گذشته میلان برابر دورتموند، تعداد مصدومان روسونری در سه ماه اول فصل 24-2023 به عدد ۲۵ رسید.

لینک کوتاه کپی شد

میلان به ازای هر امتیازی که در سری آ کسب کرده، یک بازیکن مصدوم دارد. شاگردان استفانو پیولی تاکنون ۲۶ امتیاز از ۱۳ بازی در سری آ کسب کرده‌اند اما در این مدت ۲۵ مصدومیت تجربه کرده‌اند. 

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از پارس فوتبال؛ شرایط میلان که در دیدار مقابل بوروسیا دورتموند در لیگ قهرمانان اروپا، بازیکنان بسیاری خود را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت، با مصدومیت عضلانی مالک شاو بحرانی‌تر شد. میلان در شرایطی قرار دارد که انتقاد هواداران از استفانو پیولی روز به روز بیشتر می‌شود اما نکته نگران کننده تعدد مصدومان شیاطین ایتالیاست که باعث می‌شود ترکیب آنها برای ادامه فصل تضعیف شود.

در حالی که بازی با نتیجه ۱-۱ دنبال می‌شد، مالک شاو در برخورد با جیمی باینو گینتز، از ناحیه ران پای چپ دچار مصدومیت شد و زمین مسابقه را ترک کرد. میلان در حالی این مسابقه را آغاز کرد که هشت بازیکن خود را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت که می‌توان به غیبت اسماعیل بن ناصر و مصدومیت عضلانی رافائل لیائو اشاره کرد. قرار است شرایط مالک شاو نیز مورد ارزیابی بیشتر قرار بگیرد تا میزان دقیق مصدومیت او مشخص شود. 

لیست مدافعان مصدوم روسونری روز به روز در حال افزایش است. آنها به غیر از شاو، سیمون کیائر، کالولو، و پیگرینو را نیز در اختیار ندارند و پس از مصدومیت شب گذشته مدافع روسونری، پیولی مجبور شد از راده کرونیچ به جای شاو استفاده کند. چیزی که واضح است بین تمرینات پیش فصل و تمرینات هفتگی میلان اتفاقاتی مطابق برنامه پیش نمی‌رود. 

بدون در نظر گرفتن مصدومیت‌ها، تقویم شلوغ بازی‌ها به بازیکنان فشار زیادی وارد می‌کند و اگر میلان می‌خواهد شرایط خود را از این بدتر نکند باید از کادر پزشکی خود بخواهد که رویکرد خود را تغییر دهد چرا که با ادامه این وضعیت، فصل میلان با خطر جدی مواجه خواهد شد.

میلان شنبه آینده در دیداری خانگی در سن سیرو به مصاف فروزینونه خواهد رفت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی