|

درخواست لاپورتا از هواداران بارسا

لاپورتا دوست دارد امشب ورزشگاه مونتجوئیک را در دیدار مقابل اتلتیکو پر از تماشاگر ببیند.

لینک کوتاه کپی شد

بازی مقابل اتلتیکو مادرید یکی از بازی‌شهای بزرگ فصل است و خوان لاپورتا می‌خواست روز قبل از این چالش مهم، در رختکن تیمش حاضر شود. 

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ رئیس بارسا بعد از تمرین صبح شنبه از تیم دیدن کرد و به همین دلیل نشست خبری ژاوی نیز کمی به تعویق افتاد. لاپورتا به بازیکنان بارسا روحیه داد و از آن‌ها خواست تا مثل بازی با پورتو از دقیقه اول برای پیروزی وارد زمین شده و تا پایان بجنگند.

ژاوی هم از این حرکت خوان لاپورتا خوشحال بود و گفت : «او هر از گاهی به تمرین ما می‌آید. رئیس ما را تشویق کرد تا یک بازی عالی داشته باشیم. او به پروژه من اعتماد دارد. او همیشه مثبت فکر می‌کند و روحیه خوبی دارد.»

علاوه بر این، لاپورتا از طریق شبکه‌های اجتماعی برای هواداران پیام فرستاد : «این مسابقه فوق‌العاده مهم است. ما به فشار هواداران در ورزشگاه نیاز داریم زیرا بازی‌های بین اتلتیکو مادرید و بارسا بسیار پرتنش هستند. ما هر دو قوی هستیم و بازی نزدیکی خواهد شد. بازیکنان را برای کسب سه امتیاز بسیار با انگیزه دیدم اما آن‌ها در این مسابقه بیشتر از همیشه به حمایت شما هواداران نیاز دارند. من از همه می‌خواهم فردا به مونتجوئیک بروند. بازیکنان مشتاق هستند که نمایش خوبی ارائه دهند و برای آن به گرمی، انگیزه و حمایت شما نیاز دارند.»

رئیس می‌داند که دو بازی بعدی برابر اتلتیکو و خیرونا روی آینده بارسا در لالیگا چقدر تاثیرگذارند و به همین دلیل با حضور در رختکن تیم و نیز پیام در شبکه‌های اجتماعی، سعی در تهییج بازیکنان و هواداران داشت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی