|

هافبک منچستریونایتد راهی بارسلونا می شود؟

بارسلونا در صورت امکان در ژانویه امسال برای جذب فن ده بیک اقدام می‌کند.

لینک کوتاه کپی شد

محدودیت‌های مالی خود قدرت مانور کمی در بازار نقل و انتقالات دارند و از دوره دوم ریاست خوان لاپورتا، تمرکز خود را روی جذب بازیکنان آزاد و ارزان قیمت گذاشته‌اند. به همین دلیل این باشگاه شرایط جذب هافبک مازارد منچستریونایتد را بررسی می‌کند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ به نوشته اسپورت، فن ده بیک به دنبال راهی برای جدایی از منچستریونایتد در پنجره زمستانی است. یوونتوس پس از محرومیت پل پوگبا و نیکولو فاجولی نیز وضعیت فن ده بیک را دنبال می‌کند. این روزنامه کاتالانی می‌گوید که فن ده بیک خودش را به بارسلونا پیشنهاد داده است، و بلوگرانا نیز پیش از پیوستن این بازیکن به یونایتد، قصد داشت زوج فرنکی دیونگ در آژآکس را به خدمت بگیرد.

بخش جذب بازیکن باشگاه نمی‌خواهد برای جایگزینی گاوی مصدوم،‌ گزینه کوتاه مدتی به خدمت بگیرد اما کادر مربیگری باشگاه معتقد است که این بازیکن در این فصل طولانی به آنها کمک خواهد کرد. بارسلونا به دلیل رعایت سقف دستمزد، توان خرید بالایی ندارد و هر گونه انتقال احتمالی به صورت قرضی خواهد بود. در حالی که فن ده بیک بدون شک بازیکن مفیدی برای ژاوی خواهد بود، اولویت بارسلونا خرید یک هافبک دفاعی است تا وظایف این نقش را میان او و اوریل رومئو تقسیم کند. فن ده بیک در صورت پیوستن به بارسلونا کار سختی برای حضور در ترکیب اصلی خواهد داشت چرا که بازیکنانی مانند پدری، گوندوعان، دی یونگ، سرخی روبرتو و فرمین لوپز برای حضور در خط هافبک با هم رقابت می‌کنند. 

این هافبک هلندی از زمان انتقال به یونایتد برای تحمیل خود به ترکیب اصلی به مشکل خورده و اخیرا اعتراف کرده برای فرصت بازی بیشتر به ترک اولدترافورد می‌اندیشد. این هافبک 26 ساله در این فصل تنها 21 دقیقه بازی کرده و فصل گذشته نیز ۲۹۱ دقیقه در تمامی رقابت‌ها به میدان رفته است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی