|

نکونام دربی‌باز ترین ستاره استقلال را کنار می گذارد؟

ارسلان مطهری در بازی‌ های اخیر برای استقلال به میدان نرفته است.

لینک کوتاه کپی شد

امیرارسلان مطهری مهاجم استقلال نسبت به دربی های اخیر کمترین شانس را برای حضور در زمین دارد و شاید در این مسابقه کار را از روی نیمکت شروع کند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از صدآنلاین؛ مطهری لیگ برتر بیست و سوم را با حضور فیکس مقابل صنعت نفت، ملوان و سپاهان شروع کرد، پس از آن با نیمکت نشینی در حضور در دقایق پایانی مقابل استقلال خوزستان، مس رفسنجان و هوادار رفته رفته از ترکیب آبی ها دور شد.

ارسلان که در هفته ابتدایی مقابل صنعت نفت آبادان گل دوم آبی‌ها را به ثمر رساند نتوانست روند گلزنی های خود را ادامه دهد و همین موضوع رفته رفته او را از ترکیب استقلال دور کرد.

مطهری در دیدارهای آلومینیوم، شم آذر قزوین و تراکتور کامل روی نیمکت حضور داشت و گوستاوو بلانکو به همراه آرمان رمضانی در این مسابقات به میدان رفتند، اما در آخرین بازی استقلال و فولاد نام ارسلان در بین نیمکت نشینان هم دیده نشد تا او در آستانه دربی پایتخت در دورترین نقطه به ترکیب اصلی آبی‌ها قرار داشته باشد.

ارسلان از زمان حضور در استقلال 4 گل در دربی‌های پایتخت به ثمر رساند و یکی از دربی بازترین بازیکنان دهه گذشته است.

او در مدت زمان حضور در استقلال دوران متفاوتی را سپری کرده اما یک نکته اشتراک داشته، در روز دربی به او اعتماد شده و به میدان رفته است، حالا باید دید نکونام هم از او در این مسابقه حساس استفاده خواهد کرد یا در این مسابقه هم گوستاوو بلانکو از ابتدا در زمین حضور خواهد داشت و در ادامه آرمان رمضانی به خط حمله استقلال اضافه خواهد شد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی