|

پیش بینی اسطوره استقلال از نتیجه بازی دربی

پیشکسوت استقلال گفت : به احتمال فراوان دربی کم گلی را شاهد خواهیم بود.

لینک کوتاه کپی شد

شاهین بیانی پیشکسوت استقلال گفت : اگر تیمی پیروز شود نهایتاً با اختلاف یک گل خواهد بود هر دو تیم ابتدا دوست دارند بازنده این دیدار مهم نباشند و وجود این مسائل به مساوی شدن بازی کمک خواهد کرد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از پارس فوتبال؛ شاهین بیانی پیشکسوت استقلال درباره تساوی تیم فوتبال استقلال مقابل فولاد در اهواز اظهار داشت:

فولاد به عنوان میزبان این دیدار، از دقیقه یک بازی بسته‌ای را ارائه کرد و فقط به فکر تساوی بود تا حداقل یک امتیاز این دیدار را به دست آورد. مشخص است؛ زمانی که یک تیم بخواهد بازی کاملاً بسته‌ای را ارائه بدهد، هیچ زیبایی و قشنگی در مسابقه نمی‌بینیم.

وی در مورد برگزاری دربی پنجشنبه ۲۳ آذر ماه عنوان کرد:

در دو مسابقه استقلال با فولاد و پرسپولیس با هوادار که ۱۸۰ دقیقه بود، تیم‌ها یک شانس گل ۵۰ درصدی هم نداشتند. این نشان می‌دهد که شرایط دو تیم زیاد خوب نیست، اما دربی روز و شرایط خاص خودش را دارد و به مسائل تاکتیکی این دو تیم ارتباطی ندارد. بازیکنان در دربی فقط برای هواداران‌شان بازی می‌کنند و به نوعی دربی، دیدار هواداران دو تیم است.

کارشناس فوتبال با اشاره به اینکه شرایط دو تیم از نظر مهره و ابزار زیاد ایده‌آل نیست، ادامه داد:

خط دفاع استقلال مشکلات زیادی دارد، در دیدار با فولاد زمانی که سلیمی از بازی بیرون می‌رود، صالح حردانی به جای او یارکوب بازی می‌کند که نشان می‌دهد هنوز یک دفاع خوب ندارد و با کمبود بازیکن مواجه است. محمدحسین مرادمند مصدوم است و مشخص نیست ایمان سلیمی به دربی خواهد رسید یا نه. نکونام به این مسئله واقف است و باید در قلب دفاع بازیکن بگیرد. حتی روزبه چشمی که بازیکن پرتوانی در هافبک دفاعی است، هم اکنون در قلب دفاع بازی می‌کند. پرسپولیس هم چند بازیکنش را به دلیل مصدومیت از دست داد و از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا حذف شد.

پیشکسوت فوتبال در پاسخ به این سوال که آیا طبق پیش‌بینی‌ها دربی مساوی می‌شود، یادآور شد:

شیوه بازی استقلال از شروع مسابقات این فصل و تاکتیک جواد نکونام در تیم‌های قبلی‌اش هم بر مبنای دفاع تیمی بوده که گل نخورد و سپس بتواند به حریفش ضربه بزند که در این مسئله موفق هم بوده است. اما با این وجود استقلال با کمترین بضاعت و مشکلاتی که قبل از شروع فصل در گرفتن بازیکن داشت، تیم فنی است و تا اینجا نیز کار بزرگی انجام داده و تیم اول جدول رده‌بندی لیگ برتر است. نکونام در درجه اول دنبال این است که تیمش گل نخورد و بتواند به پرسپولیس ضربه بزند و توانایی این کار را دارد و امیدوارم این اتفاق رخ بدهد. به همین دلیل توقع هواداران بالا رفته و به کسب نتایج خوب در این فصل امیدوار هستند.

وی افزود:

به احتمال فراوان دربی کم گلی را شاهد خواهیم بود و اگر تیمی پیروز شود نهایتاً با اختلاف یک گل خواهد بود. هر دو تیم ابتدا دوست دارند بازنده این دیدار مهم نباشند و وجود این مسائل به مساوی شدن بازی کمک خواهد کرد. من ۱۴ بازی در دربی حضور داشتم و تیم‌ها قبل از اینکه به فکر پیروزی باشند به دنبال این هستند که بازنده دربی نباشند. همچنین داوران به خاطر اینکه مشکلاتی روی سکو‌های به وجود نیاید دوست دارند دربی برنده نداشته باشد. مسئولان، نیروی امنیتی، اتوبوسرانی دوست دارند بازی مساوی شود.

بیانی در مورد درگیری‌های لفظی بین نکونام و گل‌محمدی در هفته‌های گذشته خاطرنشان کرد:

حواشی که بیرون زمین فوتبال بین بازیکنان و مربیان وجود دارد، نباید جایگاهی در فوتبال داشته باشد و مسائل فوتبالی باید در مستطیل سبز اتفاق بیفتد، چون این مشکلات حاشیه‌ای به زیباتر شدن فوتبال کمکی نمی‌کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی