|

مهندسی ژاوی در بارسلونا جواب می دهد؟!

عملکرد بد بارسلونا در چند هفته اخیر باعث شده که تحمل هواداران و رسانه‌های نزدیک به این تیم تقریبا تمام شود.

لینک کوتاه کپی شد

بارسلونا شب گذشته در آخرین دیدار از مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا به مصاف رویال آنتورپ رفت و این بازی را با نتیجه 2-3 به این تیم واگذار کرد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ شاید کمتر کسی انتظار کسب چنین نتیجه‌ای را از سوی شاگردان ژاوی با وجود تمامی مشکلات داشت، خصوصا که آنها به پاداش دریافتی از سوی یوفا با کسب پیروزی در این بازی حساب کرده بودند اما حالا نزدیک به سه میلیون یورو را از دست داده‌اند.

عملکرد پر فراز و نشیب و نه چندان خوب آنها در چند هفته اخیر در رقابت‌های لالیگا و لیگ قهرمانان باعث شده که فشارها و انتقادات از آنها هر روز بیشتر و بیشتر شود و به نظر می‌رسد که صبر هواداران این تیم رو به اتمام است.

روزنامه اسپورت که به رابطه نزدیکش با باشگاه بارسلونا معروف است هم امروز از تیتر «همین حالا تمامش کن» استفاده کرده تا نشان دهد که تحمل این شرایط کم کم از عهده بسیاری خارج می‌شود و این زنگ خطری برای بازیکنان و کادر فنی بارسا است. 

1966425

در روزهای اخیر شایعاتی درباره تردید مدیران این باشگاه درباره آینده ژاوی روی نیمکت این تیم به گوش رسیده است اما آنها همچنان به‌صورت علنی حاضر به صحبت درباره این موضوع نیستند و در روزهای اخیر بارها حمایت‌شان را از این مربی اعلام کرده بودند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی