|

واکنش یحیی گل‌محمدی به کسر امتیاز از تیم استقلال

در راستای برگزاری جلسات کمیته انضباطی در مورد رعایت نکردن سقف هزینه‌های فصل جاری از سوی باشگاه ها یحیی با بیان یک جمله به این موضوع ورود کرد

لینک کوتاه کپی شد
1

در نشست خبری دیدار دربی یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس با ورود مختصر به موضوع رعایت نشدن سقف قرارداد از سوی برخی باشگاه‌ها نسبت به عدم صدور رای برای باشگاه استقلال واکنش نشان داد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از روزنو؛ در حالی که پیش بینی می‌شد سرمربی پرسپولیس درباره تیم استقلال و باشگاه رقیب همشهری تیمش حرفی در رابطه با موضوع شکایت پرسپولیس و عدم کسر امتیاز مطرح نکند اما وقتی با پرسش یکی از خبرنگاران مواجه شد این موضوع را تنها با به کار بردن یک جملۀ «امیدوارم بررسی شود» تمام کرد.

او در ارتباط با این پرسش که «رای پرسپولیس خیلی زود صادر شد ولی برای استقلال حدود ۲ ماه است که حتی اعلام نمی‌شود. آیا این برای شما مشکلی ندارد»، جواب داد: «زیاد نمی‌خواهم ذهنم را درگیر این مسائل غیرفنی کنم. امیدوارم بررسی شود. دوست دارم در مورد فوتبال و مسائل فنی در این کنفرانس صحبت شود. بازی مهمی داریم و باید خودمان را از نظر ذهنی آماده کنیم. باشگاه ما هم قطعا پیگیر حق و حقوق باشگاه خواهد بود».

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی