|

سپاهان بدون حاشیه در یک قدمی صدر!

سپاهان در سومین دیدار متوالی موفق شد حریف خود را با نتیجه پرگل شکست دهد.

لینک کوتاه کپی شد

سومین بازی پیاپی سپاهان در لیگ برتر با بیش از سه گل به پایان رسید تا عملکرد آنها خط و نشانی باشد برای صدرجدول و مدعیان صدرنشینی!

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ سپاهان با پیروزی‌ای که مقابل فولاد به دست آورد با 24 امتیاز از 11 بازی به رتبه دوم جدول رسید و در صورت کسب پیروزی در بازی عقب‌افتاده مقابل گل‌گهر سیرجان به تنهایی در صدرجدول قرار خواهد گرفت.

سپاهانی‌ها پس از شکست 3 بر 2 مقابل ملوان، پس از آن پرسپولیس را با نتیجه یک بر صفر شکست دادند و پس از آن به ترتیب استقلال خوزستان را در بازی خارج از خانه سه بر یک و در دو بازی خانگی با نتیجه چهار بر یک و سه بر یک، مس رفسنجان و فولاد خوزستان را شکست دادند

شاگردان مورایس در حال حاضر با 27 گل زده با اختلاف بهترین خط حمله لیگ را در اختیار دارند و با عملکردی که در زمین ارائه می‌کنند و آماری که در جدول گویاست آماده‌ترین تیم این فصل مسابقات لیگ برتر هستند.

سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا هم شرایط مشابهی داشت، آنها در 5 مسابقه‌ای که به میدان رفتند (بدون حساب 3-0 مقابل الاتحاد) 16 گل به ثمر رساندند تا در کنار اوکازاکی و الهلال برترین خط حمله آسیا را هم در اختیار داشته باشند.

این آمار زمانی جذاب‌تر خواهد شد که رضا اسدی با 7 گل و شهریار مغانلو با 6 گل در صدر گلزنان لیگ برتر ایران حضور دارند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی