|

شانس قهرمانی رئال، بارسلونا و خیرونا در لالیگا

سایت اسکور 90 شانس قهرمانی تیم بارسلونا را در لیگ اسپانیا تنها 10 درصد ارزیابی کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

بارسلونا فصل گذشته مقتدرانه و با 10 امتیاز اختلاف نسبت به رئال مادرید با 88 امتیاز به قهرمانی لالیگا دست پیدا کرد. اما این فصل خبری از نتایج درخشان این تیم نیست.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ بارسلونا فصل گذشته در طول فصل 20 گل بیشتر دریافت نکرد اما در فصل جاری تا به اینجای کار 21 گل خورده که شاید مهمترین عامل قرارگیری این تیم در جایگاه چهارم جدول لالیگا باشد. این تیم علاوه بر شکست خانگی مقابل رئال مادرید و خیرونا، تیم‌های اول و دوم جدول، 5 تساوی ناامیدکننده در برابر تیم‌هایی مثل رایو وایکانو، والنسیا، گرانادا، مایورکا و ختافه کسب کرده است. تیم‌هایی که بارسا در فصل گذشته موفق به کسب پیروزی‌هایی مقتدرانه مقابل آنها شد.

1971175

عملکرد ضعیف تیم ژاوی در نیم فصل اول لالیگا و به پایان بردن سال در جایگاه چهارم باعث شده تا کارشناسان اسکور 90 امید چندانی به دفاع این تیم از عنوان قهرمانی‌اش نداشته باشند. طبق تخمین این سایت از شانس‌های اصلی قهرمانی، بارسا در جایگاه سوم با 10 درصد قرار گرفته است و خیرونا را با 16 درصد شانس برای کسب قهرمانی بالا سر خود می‌بیند. رئال مادرید از دیدگاه کارشناسان این سایت دست بالاتر را برای قهرمانی نسبت به تمام رقبا دارد و با 67 درصد شانس قهرمانی در پایان هفته هجدهم، مقتدرانه در مسیر فتح لالیگا قرار گرفته است.نکته جالب تخصیص تنها 6 درصد شانس به تیم اتلتیکو توسط وبسایت اسکو 90 است. تیمی که هم امتیاز با بارسلونا و به دلیل تفاضل گل بهتر در جایگاه سوم نیم فصل اول را به پایان برد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی