|

تکلیف پرونده استقلال در ماجرای خالدآبادی روشن شد

کمیته انضباطی ادعای استقلال درباره قرارداد محمدرضا خالدآبادی را تایید کرد.

لینک کوتاه کپی شد

استقلال یکی دیگر از تیم‌هایی بود که با شکایت برخی باشگاه‌ها مبنی بر عدم رعایت سقف قرارداد، پایش به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال باز شد. اما این باشگاه امروز توسط همین نهاد تبرئه و مشخص شد که هیچ‌گونه تخلفی را مرتکب نشده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فوتبالی؛ یکی از مواردی که شاکیان استقلال به آن اشاره می‌کردند بحث مبلغ رضایت‌نامه محمدرضا خالدآبادی و مبلغ قرارداد سعید مهری بود که حالا هر دوی آن‌ها رد شده است.  در این میان، ماجرای خالدآبادی ابهام بیشتری داشت.

البته همه مسئولان باشگاه استقلال از همان ابتدا بر این موضوع تاکید می‌کردند که مبلغ رضایت‌نامه‌ای که این باشگاه در جهت به خدمت گرفتن خالدآبادی به باشگاه هوادار پرداخته است در طی ۴ سال و مدت کل قرارداد این بازیکن با باشگاه استقلال محاسبه می‌شود و مختص به این فصل از رقابت‌های لیگ برتر نیست. 

هر چند این توضیح برای شاکیان این پرونده قابل قبول نبود اما امروز و با رای صادر شده از طرف کمیته انضباطی مشخص شد که موردی برای شکایت در پرونده خالدآبادی وجود ندارد و در این قرارداد تخلفی صورت نگرفته است.

در متن رای کمیته انضباطی این طور نوشته شده است که دو فقره چک بیست و چهل میلیارد ریالی به باشگاه مسترد و ابطال شده و فاقد اثر است.

چک 50 میلیارد ریالی هم که بابت جلب رضایت انتقال این بازیکن به باشگاه هوادار داده شده برای ۴ فصل و هر فصل 12 میلیارد و 500 میلیون ریال است. 

در واقع در هزینه‌های این فصل باشگاه استقلال برای قرارداد خالدآبادی فقط یک میلیارد و 250 میلیون تومان منظور شده و این مبلغ باعث نمی‌شود استقلال از سقف قراردادها عبور کند. به همین دلیل کمیته انضباطی اعلام کرد که استقلال در این پرونده تخلفی مرتکب نشده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی