|

ستاره تازه وارد جواب اعتماد یحیی را داد

پرسپولیس در یک بازی عقب افتاده از هفته یازدهم لیگ برتر موفق شد نساجی را با تک‌گل شهاب زاهدی شکست بدهد و امتیازاتش را به 29 برساند.

لینک کوتاه کپی شد

در حال حاضر سپاهان با ۳۱ امتیاز در رده اول است استقلال با ۲۹ امتیاز و تفاضل گل ۱۳+ دوم است و پرسپولیس با ۲۹ امتیاز و تفاضل گل ۹+ در رده سوم جدول رده‌بندی قرار دارد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ این هشتمین برد پرسپولیس در ۱۴ بازی لیگ برتر و پنجمین گل شهاب زاهدی در این فصل لیگ برتر بود. نکته جالب این است که ۳ برد از ۸ برد پرسپولیس فقط و فقط با گل‌های زاهدی به دست آمده است.

زاهدی اولین بار در بازی هفته ششم پرسپولیس موفق به گلزنی شد. آن هم نه یک بارو بلکه ۳ بار. زاهدی پیش از این بازی نتوانسته بود حتی یک گل برای پرسپولیس بزند اما روند گلزنی‌اش را با هت‌تریک مقابل پیکان شروع کرد. این اولین ۳ امتیازی بود که پرسپولیس با گلزنی زاهدی به دست آورد.

یک هفته بعد پرسپولیس در ورزشگاه آزادی مقابل تیم گل‌گهر سیرجان قرار گرفت. زاهدی در اواخر نیمه اول با یک ضربه هوشمندانه و حرفه‌ای دروازه گل‌گهر را باز کرد و پرسپولیس توانست با حفظ همان گل ۳ امتیاز مسابقه را برای خودش نگه دارد. تا اینجا پرسپولیس با گل‌های زاهدی ۶ امتیاز گرفته بود.

زاهدی بعد از آن گل دیگر نتوانسته بود در لیگ برای پرسپولیس گلی بزند. البته او در بازی آخر پرسپولیس در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل الدحیل موفق شد گل بزند.

شهاب در بازی دیروز قرار بود روی نیمکت بنشیند اما مصدومیت نبیل باهویی هنگام گرم کردن قبل از شروع مسابقه باعث شد شهاب جای او را در ترکیب بگیرد. زاهدی از این فرصت به خوبی استفاده کرد و توانست گل ۳ امتیازی پرسپولیس را بزند.

این پنجمین گل شهاب در لیگ بود و ۳ امتیازی که از این بازی به دست آمد نهمین امتیازی بود که پرسپولیس با گل‌های این بازیکن کسب می‌کرد. این برای بازیکنی که در اکثر مقاطع فصل تحت فشار شدید انتقادات بوده است دستاورد خوبی محسوب می‌شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی