|

مدافع پرسپولیس در لیست تیم ملی حضور دارد؟

محمدحسین کنعانی زادگان در لیست قلعه نویی برای جام ملتهای آسیا حضور دارد.

لینک کوتاه کپی شد

محمدحسین کنعانی زادگان جزو بازیکنان پرحاشیه فوتبال ایران است که هر چند وقت یک بار با ایجاد حواشی جدید، تبدیل به سوژه رسانه ها و اهالی فوتبال می شود. از ماجرای اتوبوس گرفته تا صحبت های حاشیه ای درباره حواله خودرو!

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ آخرین حاشیه او و صحبت درباره وارد کردن خودروی 100 میلیاردی باعث جنجال نه فقط در فوتبال بلکه در ورزش ایران ایجاد شود و ورزشکاران رشته های مختلف علیه فوتبالیست ها موضع گیری کردند.

در روزهای اخیر برخی روزنامه ها مدعی شدند بازیکنان تیم ملی در تماسی با کادرفنی درخواست کردند محمدحسین کنعانی زادگان را دیگر به تیم ملی دعوت نکند چون به خاطر حرف های او، آن ها دچار مشکل شدند و حضور کنعانی فقط حواشی را بیشتر می کند.

با این حال امروز لیست تیم ملی ایران اعلام شد و امیر قلعه نویی، کنعانی زادگان را برای خط دفاع تیمش درنظر گرفته و می خواهد او را به قطر ببرد.

با توجه به دعوت کنعانی زادگان به تیم ملی و مصاحبه اخیر علیرضا بیرانوند که گفته بود ملی پوشان چنین چیزی را به کادرفنی نگفته اند، به نظر می رسد شایعات درباره کنعانی زادگان حقیقت نداشته اند اما اگر هم حقیقت داشته اند، امیر قلعه نویی به نوعی به درخواست آن ها بی اعتنایی کرده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی