|

پس پرده استعای یحیی گل محمدی

ایران ورزشی نوشته است که یحیی در تله افتاده و به خاطر یک ادعای بی‌‌اساس استعفا داده است.

لینک کوتاه کپی شد

پس از پایان بازی مس رفسنجان و پرسپولیس در هفته پانزدهم لیگ برتر، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری بعد از بازی استعفا داد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبالی، این هفتمین استعفای او در دوران مربیگری‌اش در پرسپولیس بود. این استعفای یحیی نسبت به استعفاهای قبلی‌اش با آرامش بیشتری اعلام شد و به همین دلیل به نظر نمی‌رسید چندان جدی باشد اما با گذشت دو روز از این اتفاق به نظر می‌رسد کار یحیی با پرسپولیس این بار واقعا تمام شده است.

خود یحیی درباره دلایل استعفایش به همان مسائل و مشکلاتی اشاره کرده که قبلا هم بارها و بارها درباره‌اش صحبت کرده بود. او گفت به این دلیل که مشکلات مالی و مدیریتی باشگاه حل نشده است دیگر نمی‌تواند به کارش در پرسپولیس ادامه بدهد.

اما  برخی رسانه‌ها درباره دلیل استعفای گل‌محمدی مسائل دیگری را مطرح می‌کنند. مسائلی مثل پیشنهادهایی از چند تیم عربی و البته چند تیم داخلی که در نیمه پایینی جدول لیگ برتر هستند.

اما روزنامه ایران ورزشی، در این باره جزییات بیشتری را مطرح کرده است. این روزنامه نوشته که یحیی به خاطر یک پیشنهاد نه چندان جدی از لیگ ستارگان قطر وسوسه شده است و عجولانه بحث استعفا را مطرح کرده است.

ایران ورزشی نوشته است: به یحیی گفته‌اند از تیمی پیشنهاد داری که سرمربی‌اش ایرانی است. ما این پیشنهاد هنوز رسمی نیست و شاید هم حداقل تا هفته‌های آینده شکل جدی به خود نگیرد. با این حال گل‌محمدی وسوسه شده و از ادامه حضور در پرسپولیس استعفا کرده است.

این تیم، الشمال است که همه ساله نقش آسانسور را بازی می‌کند و مدام بین لیگ ستارگان و دسته پایین‌تر در رفت و آمد است. در این فصل هم تنها هدف الشمال با پویا اسبقی، سرمربی ایرانی‌اش بقا در جدول رقابت‌ها است. الشمال تا اینجای فصل 11 امتیاز کسب کرده و با دو تیم معیذر و مرخیه 5 و 7 امتیاز فاصله دارد.

الشمال که یک ملی‌پوش به نام امید ابراهیمی در اختیار دارد با این نتایج و ادامه همین روند، الشمال می‌تواند در لیگ ستارگان قطر بماند. هواداران و مدیران باشگاه هم از نتایجی که کسب شده، رضایت کامل دارند. به همین دلیل بعید است پیشنهاد الشمال به یحیی جدی باشد و به سرانجام برسد. 

ایران ورزشی نوشته است که یحیی در تله افتاده و به خاطر یک ادعای بی‌‌اساس استعفا داده است. این روزنامه همچنین مدعی شده که شاید این خبر در مقطع کنونی از سوی یحیی و مدیریت پرسپولیس تکذیب شود اما واقعی است و شاید در روزها و هفتهَ‌های آینده اخبار جدیدی درباره آن منتشر شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی