|

فوق ستاره بارسا به ال کلاسیکو می رسد

سرمربی بارسلونا تایید کرد که پدری می‌تواند در بازی با رئال مادرید در ترکیب ثابت تیمش قرار بگیرد.

لینک کوتاه کپی شد

بارسلونا شب گذشته در چارچوب رقابت‌های مرحله نیمه نهایی سوپر جام اسپانیا برابر اوساسونا به میدان رفت و موفق شد این تیم را با دو گل شکست دهد. 

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ این پیروزی به معنای صعود این تیم به بازی فینال بود و حالا آنها باید یکشنبه شب در ریاض مقابل رئال مادرید قرار بگیرند که پیش از این موفق شده بود اتلتیکو مادرید را در یک دیدار تماشایی و پرگل با نتیجه 3-5 شکست دهد و به این مسابقه راه پیدا کند. 

پدری که در چند بازی اخیر به دلیل مصدومیت قادر به همراهی بارسا نبود و حضورش در سوپرجام هم در هاله‌ای از ابهام قرار داشت، در بازی شب گذشته به عنوان بازیکن تعویضی راهی میدان شد تا هواداران تیمش را امیدوار کند.

ژاوی پس از پایان این بازی در نشست خبری و در پاسخ به این سوال که آیا پدری برابر رئال در ترکیب اصلی حضور خواهد داشت یا خیر گفت: «بله. پدری کاملا آماده است. من با او صحبت کردم و این بازیکن برای بازی آماده است. بله.»

بارسلونا امیدوار است که با پیروزی برابر رئال مادرید در فینال سوپر جام بتواند اولین جام قهرمانی سال 2024 را به دست آورد و به ناکامی‌های چند ماه اخیر پایان دهد و حضور پدری می‌تواند کمک بسیاری به آنها در این راه کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی