|

راهکار ژاوی برای مقابله با خط هافبک رئال

ال کلاسیکوی نهم ژاوی روی نیمکت بارسا، قرار است دوباره در فینال سوپرکاپ اسپانیا برگزار شود.

لینک کوتاه کپی شد

ژاوی از سوپرکاپ قبلی مقابل رئال مادرید خاطره خوشی دارد و می خواهد دوباره با استفاده از فرمولی که اولین جام را برای او در بارسا به ارمغان آورد، مقابل حریف سنتی قرار بگیرد. 

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ به نوشته موندو دپورتیوو بارسلونا در فینال سوپرکاپ 2023، با حضور چهار هافبک در ترکیب اصلی خودش به میدان رفت: بوسکتس، دی یونگ، گاوی و پدری. حضور این چهار بازیکن، برتری را در میانه زمین به تیم ژاوی داده بود و سرمربی بارسلونا به خواسته اش رسید. ژاوی احتمالا در بازی یکشنبه هم از چهار هافبک در زمین استفاده خواهد کرد. 

فرنکی دی یونگ و ایلکای گوندوعان اگر طی ساعات آینده مصدوم نشوند، بدون تردید بخشی از ترکیب ثابت بارسلونا خواهند بود. ژاوی در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی با اوساسونا هم تایید کرد که پدری می تواند بدون مشکل در دیدار با رئال مادرید در ترکیب اصلی قرار بگیرد.

تنها یک جای خالی باقی می ماند که آن هم به احتمال فراوان توسط سرجی روبرتو پر خواهد شد. اگر گاوی مصدوم نمی شد، ژاوی مشخصا او را به روبرتو ترجیح می داد اما در حال حاضر تنها گزینه منطقی او برای ضلع چهارم خط هافبک، کاپیتان اول بارسلونا است. روبرتو طی بازی های اخیر عملکرد خوبی از خودش به نمایش گذاشته است. 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی