|

چلسی به دنبال 2 فوق ستاره

آبی ها از تقویت خط تهاجمی خود در نقل و انتقالات استقبال می کنند.

لینک کوتاه کپی شد

یکی از مشکلات عمده چلسی در نیمه ابتدایی فصل ۲۰۲۳/۲۴، ضعف این تیم در فاکتور گلزنی بود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ مصدومیت های متوالی و طولانی مدت کریستوفر انکونکو و آرماندو برویا و هم‌چنین ارائه عملکردی به نسبت ناامیدکننده از سوی نیکولاس جکسون، سران چلسی را بر این داشته تا به فکر تقویت خط حمله خود در نقل و انتقالات ژانویه بیافتند.

ایوان تونی و ویکتور اوسیمن، هر دو دور از دسترس

چلسی از ماه‌ها قبل وضعیت ایوان تونی از برنتفورد و هم‌چنین ویکتور اوسیمن از ناپولی را زیر نظر داشته است. تونی که به تازگی قرارداد خود با برنتفورد را تمدید کرده، مایل است در جمع زنبورها بماند و دست کم تا پایان فصل جاری راه جدایی را در پیش نگیرد. ویکتور اوسیمن نیز به مانند تونی قرارداد جدیدی را با ناپولی به امضا رسانده و از سوی پارتنوپی ۱۲۰ میلیون یورو ارزش گذاری شده است. مدیران چلسی پرداخت چنین هزینه‌ای در ژانویه را غیر معقول می دانند و قصدی برای پرداخت این مبلغ سنگین ندارند.

ستاره‌های ناراضی عربستان، آخرین امیدهای چلسی

برخی ستاره‌های کوچ کرده به لیگ عربستان رفته رفته از شرایط بازی در این کشور ناامید شده‌ و به دنبال یافتن راهی برای بازگشت به فوتبال اروپا هستند. الاهلی عربستان و روبرتو فیرمینو شرایط قطع موقت همکاری با یکدیگر را بررسی می کنند و از الاتحاد نیز خبر رسیده که کریم بنزما به هر طریق ممکن می خواهد از این باشگاه جدا شود. از آنجا که چلسی کار بسیار سختی برای جذب تونی یا اوسیمن دارد و نمی خواهد ریسک خرید یک مهاجم کم نام و نشان تر از لیگ های درجه دوی اروپایی را به جان بخرد، جذب قرضی و کوتاه مدت یکی از بین فیرمینو یا بنزما گزینه‌های معقولانه‌تر برای این باشگاه به حساب می آید. به گزارش مت لاو، مدیران چلسی در روزهای اخیر امکان جذب قرضی بازیکن از لیگ حرفه‌ای عربستان را بررسی کرده‌اند و آن را به عنوان گزینه‌ای که می تواند جدی شود، روی میز خود قرار داده‌اند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی