|

آخرین وضعیت مصدومیت شدید کوین یامگا

خبر کوتاهی که از تمرین دیروز استقلال منتشر شد هواداران این تیم را به شدت نگران کرد.

لینک کوتاه کپی شد

ساعت ۱۴ و ۴۹ دقیقه بعدازظهر دیروز کانال رسمی باشگاه استقلال در تلگرام از آسیب دیدگی کوین یامگا و انتقال او به بیمارستان خبر داد و مدعی شد تا ساعاتی دیگر تیم پزشکی باشگاه گزارش کاملی از وضعیت این بازیکن ارائه می‌کند اما با گذشت ۸ ساعت از انتشار این خبر، هنوز خبری به صورت رسمی از وضعیت ستاره مصدوم استقلال منتشر نشده و تنها یکی از بوقچی‌های این تیم در اینستاگرام ادعا کرده کوین یامگا تحت عمل جراحی قرار گرفته است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ جزئیات مصدومیت بازیکن خارجی استقلال هم هنوز منتشر نشده و تنها از روی عکس و متنی که امید حامدی فر در اینستاگرام منتشر کرد خیلی ها حدس زدند یامگا بر اثر برخورد با این همبازی خود آسیب دیده باشد.

در حالی که اغلب بازیکنان استقلال به دستور کادر فنی از ارائه جزئیات مصدومیت کوین یامگا و روند درمان او خودداری می‌کنند، یکی از بازیکنان استقلال در گفتگو با طرفداری مدعی شد این بازیکن بر اثر برخورد با امید حامدی‌فر دچار مصدومیت شده و خونریزی از صورت او به حدی شدید بوده که تیم پزشکی استقلال بلافاصله او را با آمبولانس بیمارستان اعزام کرده است.

گویا حامدی‌فر پس از تمرین، سریع خودش را به بیمارستان رسانده و بالای سر همبازی خود حاضر شده است. این بازیکن که به شدت نگران سلامتی یامگا است چند بار در تماس با پزشک باشگاه استقلال، جویای احوال همبازی خود شده است.

کوین یامگا از ناحیه چشم، ابرو، گونه، دهان و بینی آسیب دیده و باید در بیمارستان تحت نظر باشد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی