|

مقصد بعدی مورینیو کجاست؟

مورینیو از هدایت باشگاه رم برکنار شده و حالا او به طور آزاد می‌تواند به تیم‌هایی که علاقه‌مند به حضور او هستند برود.

لینک کوتاه کپی شد

به نوشته ESPN، ژوزه مورینیو پس از 2.5 سال همکاری با باشگاه رم با دخالت و نظر مستقیم دن فریدکین مالک جالوروسی از کار برکنار شد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ ژوزه حالا یک مربی آزاد است و می‌تواند بدون هیچ قید و بند خاصی به تیم‌هایی که خواهان او هستند و البته خودش هم تمایل به هدایت آنها دارد، برود. اما مقصد بعدی آقای خاص کجاست؟ سایت آمریکایی ای‌اس‌پی‌ان با بررسی بنگاه‌های شرط‌بندی دریافته که به احتمال فراوان، مقصد آتی مورینیو لیگ برتر انگلیس و باشگاه نیوکاسل باشد.

ژوزه مورینیو یکی از سرمربیان صاحب‌نام فوتبال جهان در طول دو دهه گذشته بوده و او انواع و اقسام جام‌ها را با باشگاه‌های بزرگ اروپایی را در کارنامه سرمربیگری خودش می‌بیند. نیوکاسل بیشترین شانس ممکن را برای جذب مورینیو دارد و بسیاری او را جایگزین ادی هاو در راس کادر فنی زاغ‌ها می‌دانند. لیگ حرفه‌ای عربستان هم ممکن است مقصد بعدی این سرمربی پرتغالی باشد و او تصمیم بگیرد که تجربه‌ای جدید در قاره‌ای جدید را امتحان کند.

حتی از باشگاه چلسی نیز به عنوان تیمی که ممکن است ژوزه مورینیو هدایت آن را برعهده بگیرد، یاد می‌شود. هواداران چلسی خاطرات بسیار خوبی از آقای خاص دنیای فوتبال دارند و نتایج پوچتینو در این فصل اصلا در حد و اندازه‌های نام چلسی نبوده است.

مقاصد بعدی و احتمالی ژوزه مورینیو
مقصد بعدی آقای خاص کجاست؟

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی