|

خالق بزرگ‌ترین شگفتی جام ملت‌ها که قرار بود دستیار یحیی شود!

سرمربی تیم ملی عراق پس از پیروزی مقابل ژاپن تبدیل به یک چهره جذاب و محبوب شده است.

لینک کوتاه کپی شد

بدون هیچ تردیدی پیروزی تیم ملی عراق مقابل ژاپن در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا بزرگ‌ترین شگفتی تورنمنت تا امروز بوده است. شگفتی بزرگی که سرمربی اسپانیایی عراق مهم‌ترین عامل آن بود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فوتبالی، خسوس کاساس شاید مربی چندان مشهوری نباشد اما کارنامه قابل اعتنایی دارد. او قبل از این که سرمربی عراق شود دستیار لوییز انریکه در تیم ملی اسپانیا بوده است و همین جا بود که توجه فدراسیون فوتبال عراق را جلب کرد.

اما شاید جالب باشد که بدانید کاساس قبل از این که سرمربی عراق شود یک پیشنهاد کاری از باشگاه پرسپولیس داشت. پس از این که پرسپولیس در لیگ بیست و یکم قهرمانی را به استقلال واگذار کرد یحیی گل‌محمدی تصمیم به تغییر در کادر دستیارانش گرفت.

در آن زمان، کاساس یکی از جدی‌ترین گزینه‌ها برای جانشینی حمید مطهری در کادر فنی پرسپولیس بود. کاساس همان روزها صفحه اینستاگرام باشگاه پرسپولیس را هم دنبال کرد اما حضور او در پرسپولیس نهایی نشد و کاساس در نهایت سرمربیگری تیم ملی عراق را پذیرفت. 

کاساس با عراق نتایج قابل قبولی گرفته است و شاهکارش را هم اواخر هفته گذشته با شکست دادن تیم ملی ژاپن رقم زد. این نتیجه باعث شد توجهات به کاساس بیشتر از قبل شود و کارنامه او بیشتر از قبل مورد بررسی قرار بگیرد.

بعد از همین بررسی‌ها بود که فوتبالدوستان ایرانی به یاد آوردند کاساس دو سال پیش گزینه دستیاری یحیی گل‌محمدی بوده است! جالب این که کاساس هنوز صفحه باشگاه پرسپولیس را در اینستاگرام دنبال می‌کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی