|

یک پدیده دیگر هم در راه پرسپولیس؟!

یک مدافع بلندقامت نزدیک‌ترین بازیکن جوان به تیم اصلی پرسپولیس است.

لینک کوتاه کپی شد

در بازی تدارکاتی پرسپولیس مقابل چادرملو اردکان در نیمه نخست نفرات اصلی و در نیمه دوم بازیکنان جوان  به میدان رفتند. با این وجود در دقیقه 30 این مسابقه بعد از مصدومیت محمدمهدی احمدی یکی از بازیکنان جوان تیم وارد ترکیب شد.این بازیکن سهیل صحرائی است که در پست مدافع میانی و هافبک دفاعی بازی می‌کند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ در این مسابقه صحرائی از دقیقه 30 جای احمدی را گرفت و در مرکز خط دفاع کنار فرشاد فرجی بازی کرد تا علی نعمتی به دفاع چپ برود. صحرائی که قد و قامت نسبتا بلندی دارد بار اول در بازی با هوادار به لیست تیم اصلی رسید و بعد از آن در یکی دو مسابقه دیگر نیم فصل نخست لیگ برتر هم نامش در فهرست سرخ‌ها قرار گرفت اما هیچ گاه وارد میدان نشد.

با این وجود در شرایطی که مرتضی پورعلی گنجی مصدوم  است، خبری از گولسیانی و هنانوف در آن بازی نبود و البته کنعانی زادگان با تیم ملی در قطر بسر می‌برد صحرائی فرصت پیدا کرد تا کنار نفرات اصلی در یک بازی تدارکاتی به میدان برود. این بازیکن فوتبالش را از تیم نونهالان پیکان آغاز کرد و از تیم امید مقاومت کوثر به تیم امید پرسپولیس اضافه شد و از حدود سه ماه قبل در تمرینات تیم بزرگسالان این باشگاه نیز شرکت می‌کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی