|

سرمربی ذوب‌آهن جواب نکونام را داد!

سرمربی ذوب‌آهن در پاسخ به نکونام اعلام کرد که او پرسپولیسی و رنگی نیست ، اما در شرایط موجود سرمربی استقلال را درک می‌کند.

لینک کوتاه کپی شد

سرمربی ذوب‌آهن در پاسخ به جواد نکونام اعلام کرد که او پرسپولیسی و رنگی نیست ، اما در شرایط موجود سرمربی استقلال را درک می‌کند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از این تیتر؛ ماجرای درخواست جواد نکونام برای جذب محمدحسین اسلامی وینگر ذوب‌آهن حواشی زیادی ایجاد کرده و باعث شد فضاسازی تندی در فضای مجازی به وجود بیاید.

در این خصوص عصر دوشنبه نکونام بدون آنکه نامی از نیما نکیسا و محمد ربیعی ببرد، اعلام کرد که علی خطیر با یک مدیرعامل و یک سرمربی پرسپولیس در رستوران جلسه گذاشته و آنها هم طبیعی است که بازیکن خود را آزاد نکنند.

صحبت‌های نکونام در این خصوص در برنامه فوتبال برتر مورد پرسش از محمد ربیعی واقع شد؛ سرمربی ذوب‌آهن که در واکنش به اینکه نکونام گفته خطیر با یک سرمربی پرسپولیسی جلسه گذاشته و منظورش ربیعی بوده، گفت: «من آقای نکونام را درک می‌کنم؛ اما شرایط خودمان هم مهم است. آقای اسلامی در باشگاه ذوب‌آهن رشد کرده و ما هم مسئولیتی در قبال کارخانه ذوب‌آهن و هواداران داریم. باید پاسخگوی هواداران خودمان باشیم.»

او ادامه داد: «من فکر می‌کنم که باید ابتدا خودمان را در نظر بگیریم. شاید دوستان نفراتی را برای معاوضه پیشنهاد بدهند اما ما در نقاطی که بازیکن نیاز داریم ، باید یار بگیریم. الان در سلیقه من شاید نفرات پیشنهادی نباشند.»

سرمربی ذوب‌آهن همچنین گفت: «درباره اینکه گفته‌اند مربی پرسپولیسی، باید بگویم که نگاه من رنگی نیست. من هم آدم رنگی نیستم. پرسپولیس هم سال گذشته که در مس رفسنجان بودم، برای جذب سیدمهدی حسینی نامه زد و آن موقع هم نیاز داشتیم و پیشنهاد را رد کردیم. الان هم شرایط اینگونه است.»

ربیعی افزود: «من در وضعیتی هستم که اگر ببینم برای دو باشگاه شرایط برد- برد است و در اولویت دوم خود اسلامی هم علاقه دارد به استقلال برود، با این درخواست موافقت می‌کنم. تصمیم ما نباید طوری باشد که ذوب‌آهن متضرر شود و اگر اینطور باشد دو مدیر باشگاه کار را انجام می‌دهند.»

سرمربی ذوب‌آهن در بخش پایانی حرف‌هایش در این خصوص گفت: «با همه این تفاسیر بازیکن(اسلامی) بند فسخ دارد و دوستان می‌توانستند بدون مذاکره بند را فعال کنند و او را به خدمت بگیرند!»

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی