|

ای کاش محبی اخراج می شد!

ابراهیم قاسمپور پیشکسوت فوتبال به عملکرد تیم ملی مقابل سوریه واکنش نشان داد.

لینک کوتاه کپی شد

تیم ملی فوتبال ایران شب گذشته به سختی و در ضربات پنالتی موفق شد از سد سوریه در مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ عبور کند تا در یک چهارم نهایی به ژاپن برسد اما عملکرد ملی‌پوشان و تیم قلعه‌نویی در نیمه دوم می‌توانست منجر به حذف ایران از در رقابت‌ها شود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ در همین خصوص گزیده‌ای از صحبت‌های ابراهیم قاسم‌پور را می‌توانید در زیر بخوانید:

  • {عملکرد تیم ملی و صعود به یک چهارم} عملکرد تیم ملی در نیمه دوم پُر از انتقاد بود. در حالی که انتظار می‌رفت در نیمه دوم تعداد گل‌های خودمان را افزایش دهیم و با خیال راحت صعود کنیم کار را برای خودمان سخت کردیم و با خستگی، باید به مصاف سامورایی‌ها برویم.
  • {اخراج مهدی طارمی} طارمی بعد از اخراج گریه کرد اما او لژیونر است و در اروپا با قوانین و بازی تحت نظر کمک داور ویدیویی آشنایی زیادی دارد. او نباید اینچنین اخطار بگیرد. به فرض که مهاجم حریف از طارمی رد می‌شد مگر می‌خواست چه اتفاقی بیفتد؟ طارمی که خشونت چاشنی بازی‌اش نیست، نباید دو کارت در یک مسابقه بگیرد. ای کاش به جای طارمی، محبی کارت زرد دوم را دریافت می‌کرد. ما همیشه از زوج آزمون و طارمی به عنوان نقطه قوت تیم یاد می‌کنیم. متأسفانه بازیکنان دیگری مانند محمد محبی و شجاع خلیل‌زاده هم اخطار گرفتند.
  • {تعویض‌های تیم ملی} خروج سامان قدوس که بازیکن بازیساز ما است و تجربه بین‌المللی دارد، کمی جای تعجب داشت. به جای قدوس، امید ابراهیمی را به زمین آوردیم که خصوصیات بازی‌اش همانند سعید عزت‌اللهی است. این بازیکنان هافبک دفاعی هستند و بیشتر از بازیساز بازیکن درگیر شونده هستند اما کار قدوس بازیسازی است. تعویض‌ها برای من جای تعجب داشت.
  • {ضربه خوردن از فضای خالی ماندن فضای پشت رامین رضاییان} رضاییان یک بازیکن تهاجمی است و هر چقدر به وی گوشزد کنند که جلو نرود، یک جایی او به جلو می‌رود. باید قبول کنیم با توجه به خصوصیات بازی‌اش برگشت به عقب خوبی ندارد و در ضد حملات سریع رقبا ممکن است تیم ملی ضربه ببیند. کادر فنی تیم ملی در ۲۰ روز نمی‌تواند سبکی که یک عمر رضاییان با آن بازی کرده، را تغییر بدهد. باید با استفاده از مدیریت بازیکنان نظیر هافبک‌های دفاعی  و مدافعان این فضا را پوشش داد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی