|

استقلال و پرسپولیس فقط 24 ساعت زمان دارند!

سرمربى تیم مس رفسنجان به مدیران این باشگاه اعلام کرد تنها تا پایان روز چهارشنبه در خصوص معاوضه بازیکنانش با سایر باشگاه‌ها مذاکره خواهد شد.

لینک کوتاه کپی شد

محرم نویدکیا با توجه به تمایل برخى از باشگاه‌ها به جذب بازیکنان مس رفسنجان اعلام کرده تنها حاضر به معاوضه نفرات تیمش با بازیکنان مورد نظر در سایر باشگاه‌ها است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ در این خصوص بحث‌هایی درباره معاوضه محمد خدابنده‌لو با مسعود ریگی هافبک پرسپولیس یا معاوضه فرشید باقری با زبیر نیک‌نفس و ارسلان مطهری از استقلال مطرح شده است. این درخواست‌ها البته واکنشی از سوی مقامات سرخابی‌های پایتخت به همراه نداشته است.

بر همین اساس با توجه به محدودیت زمانى به منظور مشخص شدن وضعیت فهرست تیم در نیم فصل دوم، باشگاه مس تا ساعت ٢٤ روز چهارشنبه پیرامون معاوضه بازیکن با سایر باشگاه‌ها مذاکره خواهد کرد و از روز پنج شنبه مجوز جدایى براى هیچ بازیکنى صادر نخواهد شد.

سرمربى جدید مس رفسنجان به باشگاه اعلام کرده براى قطعى شدن ترکیب تیمش و تصمیم گیرى در خصوص بازیکنان مورد نیاز لازم است تصمیم نهایى در این خصوص گرفته شود تا وضعیت بازیکنان مس رفسنجان در تمامى پست‌ها نهایى شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی